Etsin kaveria, joka olisi saman henkinen kuin minä. Toivon että löytyisi jotain enemmänkin, mutta etsin alkuun vain kaveria. Tässä muutamia faktoja minusta:
- olen 16v ja lesbo (toivoisin sinun olevan samanikäinen tai vanhempi, nuorempiin en välitä tutustua, pahoittelut)
- asun Turun seudulla (toivoisin sinunkin asuvan samalla seudulla)
- haluan papiksi ja olen evl (olisi hyvä että olisit itsekin evl)
- olen taiteellinen, tykkään maalata
- tykkään valokuvata ja tehdä ulkoasuja nettisivuille
- olen naisellinen (ja haluaisin naisellisen kaverin, sillä en oikein pidä siitä että joku yrittää ihan tietoisesti näyttää pojalta, vaikka ei sitä ole)
- Olen luonteeltani aika hiljainen, rauhallinen ja vähäsosiaalinen. Minulla on aina omia mielipiteitä, ja joidenkin mielestä olen liian kriittinen. Olen realisti. Muut ajattelevat epärealistisesti. Olen myös luonteeltani suorapuheinen, eli en kiertele ja kaartele sanoissani. En ole kuitenkaan epäsosiaalinen tai ilkeä, pyrin aina tulemaan toimeen ihmisten kanssa.
- Jos kriteerit täyttyvät ja haluat tutustua minuun niin laita jokin yhteystieto millä sinut saa kiinni. (S-posti, instagram jne.) En omista Kik-tiliä.
Kaveria tai jotain enemmän?
unenomainen
4
99
Vastaukset
- unenomainen
Niin löytyykö ketään?
- unenomainen
Ilmeisesti kukaan ei välitä tutustua.
- poikamainentyttö
Miks pojan näköinen ei kelepaa?
- unenomainen
Vastaus lukee aloitusviestissäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143