Tässä todistusaineistoa niille, jotka eivät usko räyhähenkien olevan keskuudessamme. http://www.irishmirror.ie/news/weird-news/watch-terrifying-moment-ghost-lifts-7058932
Poltergeist kuvattu todistettavasti
SHT
2
76
Vastaukset
- Eberhard_Sahlberg
Tuttu tilanne. Se oli nettikummitus, joka luuli purkissa olevan olutta , ja yritti saada korkin vetämällä auki, eikä älynnyt kiertää sitä.
- RiiiilGhoust
Jäähdyttäkääpä pullo kylmän veden alla (käyttäkää vettä ihan sisälläki ja hölskyttäkää. Sitten kaadatte veden pois). Asettakaa pullo pöydälle (lämpimässä tilassa aina parempi). Ottakaa kolikko ja kastelkaa sekin, että on hieman kostea. Tai jokin muukin tasainen läpyskä käy. Asettakaa se pullon suulle, niin että se sulkee ilmareitin ulos. TADAA! Kummitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329