Älkää vastailko "suomalaisiin" kyselyihin!

Tyhmyri_

Vastasin epähuomiossa Elisan käyttäjäkyselyyn, jossa palkinnoksi sai valita kolmesta eri vaihtoehdosta alle 5 euroa tabletti, kännykkä tai joku muu, en enää muista, mikä. Piti vain maksaa se välittömästi kortilla. No, maksoin kortilla, tililtä veloitettu parin päivän päästä alle 5 euroa ja kun tänään kävin tsekkaamassa pankin tilin, huomasin, että Sunnyreel.com oli veloittanut tililtäni eilen 64 USD 0 60,42 €. Kävin pankissa sulkemassa tilin, katkomassa kortin ja tilaamassa uuden sekä tekemässä rikosilmoituksen, joka ei johda mihinkään, koska resurssit ovat rajalliset ja tällaisia tapauksia on paksut pinkat, kertoi poliisi. Samaa kerrottiin pankista todeten myös, että eräs tapaus oli ollut sellainen, että perheen poika oli ladannut pelin netistä, maksettu isän kortilla ja nyt isän tililtä on häipynyt rahaa reipas 500 euroa ko. firmalle. En tietääkseni ollut sitoutunut millään tavalla Sunnyreel.com -palvelun käyttäjäksi, vaikka sellaiseksi olen joutunut. En edes tunne palvelua. Joten älkäätte missään nimessä vastailla kyselyihin tai älkääkä ainakaan käyttäkö pankki- tai luottokorttia maksuvälineenä netikaupoissa.

12

11258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahaha33
    • klassinen.huijaus

      Tietenkin. Jokainen kysely jossa pitäisi antaa luottokortin tiedot saadakseen palkinnon on huijaus. Poikkeuksetta näin. Kyse on vain siitä, kuinka paljon teiltä aiotaan huijata rahaa ja koska. Jossakin vaiheessa se kuitenkin tapahtuu.

      Ainoa paikka jossa annatte luottokortin tiedot on kun ostatte jotakin ja silloinkin vain luotettavaksi tiedetyn kaupan kohdalla salattua sivua käyttäen. Koskaan, ikinä milloinkaan muulloin ette niitä kyselijälle anna. Ei vaikka teille kerrottaisiin että olette juuri voittaneet tsiljoona euroa ja että luottokortilla teidät tunnistettaisiin.

    • nimi

      Se ei varmasti ollut Elisan kysely, vaan näitä huijauksia

    • JymäytettäviäRiittää

      Ei kyllä ole Elisa, joka näitä levittää. Saattanut olla Elisan liittymä kännykässsä 😂😂😂

    • Joensuussa
    • voivoivoivoi

      tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

    • Anonyymi

      Onhan noita vastaavia edelleen. Luottokortin tietoja ei pidä milloinkaan antaa mihinkään ilmaiseen kyselyyn.

      Olen itse täyttänyt suomalaisia arvontoja ja kyselyitä. Myös niitä maksettuja kyselyitä kuten https://maksetutkyselyt.fi , joissa tulee pitkiä kyselypattereita ja vastauksista saa rahaa. Suomitutkasta saa joitain euroja vaivanpalkkaa. Mitään en ole koskaan muista arvonnoista voittanut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen hieman kiinnostunut maksetuista kyselyistä, mutta löytyykö niistä versioita joista voi oikeasti tienata hieman extra tuloa?
      https://opivaurastumaan.fi/maksetut-kyselyt/
      Voisiko nöistä löytyä jotain luotettavaa maksettujen kyselyiden tarjoajaa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YSense ainakin toimii, ( https://www.ysense.com/?rb=112895966 ) ei rikastumaan ole pääsyt mutta sellaiset 20€ viikossa tienaa helpohkosti ilman että alkaa tuntua työltä.

        onko siinä ollut mitään ongelmia? Oletko saanut rahat helposti sieltä?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe