Hyvää Joulua Linuxin ystäville!

Christmas_Tux

27

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debianxfce1

      Tässä winhihuleille ja muillekin mössösofiten käyttäjille paras joululahja, mitä softamaailma pystyy tarjoamaan.

      cdimage.debian.org/cdimage/weekly-builds/amd64/iso-cd/debian-testing-amd64-netinst.iso

      Asennuksessa kun on asentunut base system, niin valitse Debian Desktop ja Xfce ja system tools. Myös printterituki jos sellainen on.

      • Suloista_Windowsia

      • Ei_epävakaata_kiitos

        Miksi tyrkytät tuota epävakaata testiversiota ? Se sopii testaajille mutta normikäyttäjän kannattaa asentaa vakaa versio (stable). Myös työpöytäympäristöksi löytyy Debianiltakin huomattavasti tuota XFCE:tä parempia ja toimivampia vaihtoehtoja.


      • Windows-tuhoaa
        Suloista_Windowsia kirjoitti:

        http://aijaa.com/mHMCW3 Myös tielle tämän kuvan kera ♥ Ihanaa ♥

        Onneksi olen päässyt tuosta tietokoneita sekoittavasta windows-roskasta eroon jo vuosia sitten.


      • fefeffe
        Ei_epävakaata_kiitos kirjoitti:

        Miksi tyrkytät tuota epävakaata testiversiota ? Se sopii testaajille mutta normikäyttäjän kannattaa asentaa vakaa versio (stable). Myös työpöytäympäristöksi löytyy Debianiltakin huomattavasti tuota XFCE:tä parempia ja toimivampia vaihtoehtoja.

        "normikäyttäjän kannattaa asentaa vakaa versio (stable). "

        stableuskovaisen höpinöitä. Stablessa on vuosia vanhaa softaa, paketit testingistä ja experimentalista rikkovat stablen, testingiä ei. Stablessa on lähes 400 bugia, joita ei koskaan korjata, testingissa korjataan koko ajan ja päivityksiä tulee usein.


      • Mielummin_vakaa

        "paketit testingistä ja experimentalista rikkovat stablen"

        Sehän nyt pitäisi idiootinkin tajuta että väärät paketit rikkovat systeemin. Stableen laitetaan stablen paketit ja testingiin testingin paketit, oletko tosiaan niin idiootti että et tajua tuota ?

        Testingissä bugeja korjataan kokoajan mutta siihen tulee myös kokoaja uusia bugeja kun siinä kokeillaan että "toimisikohan tämä" ja sitten todetaan ettei se oikein toiminutkaan ja kokeillaan jotain muuta. Ja nimenomaan niitä vakavia bugeja. Testiversio on testiversio, kokoajan enemmän tai vähemmän rikki, joillekin tuo vaan on liian vaikea ymmärtää.

        Stablessa ei pelleillä vaan se on nimenomaan vakaa ja toimiva järjestelmä, bugeja siinäkin on mutta ei VAKAVIA bugeja kuten testiversiossa. Kaikkia bugeja ei saada koskaan korjattua mutta jos bugista ei ole merkittävää haittaa ei sen korjaamiseen kannata paljoa uhrata aikaa ja vaivaa.


      • fefeffe kirjoitti:

        "normikäyttäjän kannattaa asentaa vakaa versio (stable). "

        stableuskovaisen höpinöitä. Stablessa on vuosia vanhaa softaa, paketit testingistä ja experimentalista rikkovat stablen, testingiä ei. Stablessa on lähes 400 bugia, joita ei koskaan korjata, testingissa korjataan koko ajan ja päivityksiä tulee usein.

        "Stablessa on lähes 400 bugia"

        Seppo on repäissyt jostain tuollaisen luvun, jota kuvittelee suureksi. Tuo tarkoittaisi sitä, että valtaenemmistössä paketeissa ei olisi lainkaan bugeja, ja että Debian Stable olisi hyvin lähellä turvallisuuskriittisiin järjestelmiin tarkoitettujen ohjelmistojen laatua.


      • hujiu
        fefeffe kirjoitti:

        "normikäyttäjän kannattaa asentaa vakaa versio (stable). "

        stableuskovaisen höpinöitä. Stablessa on vuosia vanhaa softaa, paketit testingistä ja experimentalista rikkovat stablen, testingiä ei. Stablessa on lähes 400 bugia, joita ei koskaan korjata, testingissa korjataan koko ajan ja päivityksiä tulee usein.

        Taasko tämä Turun vajakki evankelistaa pitkin palstoja tuota Debian XFCE Testing versiota.


      • yäkvin
        Suloista_Windowsia kirjoitti:

        http://aijaa.com/mHMCW3 Myös tielle tämän kuvan kera ♥ Ihanaa ♥

        Iso läjä vinoksennusta.


    • Mintillä_mennään_täällä

      Hyvää Joulua Linuxisteille!

    • 4xMint

      Hyvät joulut kaikille linux ihmisille

    • kuin
    • win_tubutin_tuhhoo

      Hyviä lomia kaikille Linux käyttäjille.♥

    • Joulurauhan_julkistus

      Hyvää Joulua ja armorikasta Vapahtajamme syntymäjuhlaa - tasapuolisesti itsekullekin säädylle !
      Kuitenkaan unohtamatta edesmenneitä sotiemme veteraaneja... :)
      http://aijaa.com/AfSmuz

    • ArchLinux

      Rullaavaa Joulua kaikille linuxisteille

      • Linuks__Toimimaton

        Tuskin rullaa muut kuin toimimattomuudet - linuks on näet erikoistunut niihin....†


      • 100_pros_complete
        Linuks__Toimimaton kirjoitti:

        Tuskin rullaa muut kuin toimimattomuudet - linuks on näet erikoistunut niihin....†

        Kuten kuvakin kertoo : 100 % täydellinen linuks

        http://aijaa.com/93wY8p


      • toimiitaisittenei
        100_pros_complete kirjoitti:

        Kuten kuvakin kertoo : 100 % täydellinen linuks

        http://aijaa.com/93wY8p

        Näinhän ms-linuks toimii. Tai on sitten toimimatta.


    • vvindows-ehjääjä
      • hehhehhehhehheh

        Hihhihhihhih, hihhihhihhih, hehhehhehheh, hehhehheh, hihhihhihhih.


    • linuksonkuraa

      Windows koneella kirjoitettu joulutervehdys avaajalta, eihän liinukseilla pääse edes nettiin. Toivotaan, että joulupukki tuo aidon ja ainoan oikean käyttöjärjestelmän sinulle ja se on Windows.

      • cvcvbbgfxcvcvbg

        Sellainenko se windows-liinuks-tubutin sitten on?


    • Joulukinkkuu

      Hyvää Joulua kaikille. Myös winhihhuleille.

      Illan lämmittelin pikkuhiljaa uunia kinkunpaistoa varten ja työnsin juuri kinkun sinne paistumaan. Aamulla odottaa huumaava kinkun tuoksu.

      • Joulukinkkuu

        Kinkku onnistu paremmin kuin hyvin. Vielä sähköuunissa sinappihunnun paisto ja avot, valmista. Ei kun herkuttelemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe