Eli joo, tapasin inwtagramissa mun ikäsen pojan ja me juteltii sillo ja pelattiin yhessä minecraftia ja se kysy yhtenä iltana mun numeroo ja mietein 5 min sitä ja suostuin niinpä alettiin juttelee wapissa.
Joulu juhla oli lähestymässä ja mulla alko tuntuu niinku jotain jännitys vatsassa ja luulin että se on vaan se joulujuhla mutta ei ollutkaan. Sen jälkeen mulla tuli vaan vähän niit jännityksii ja aika harvoin aina kun mietein sitä poikaa alko jännittää tai joku outo tunne se oli. Mitä se tunne on?? Kertokaa!?
Outo tunne? rakkaus?
ihminen1
1
122
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921355- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547