Muistaako joku tämän piirretyn?

Laalaalaa

Ihme JOS muistaa... Kyseessä on ainakin 2000-luvun alussa tv:ssä pyörinyt tv-ohjelma. Siinä oli jotain taikahiekka ym. minkä avulla pystyttiin puhumaan eläimille. Porukka matkusti jollain kuumailmapallolla tms. Siinä oli joku naispahis. En usko, että kukaan tätä muistaa, mutta asia on vaivannut minua jo pitkää :D

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytkunkysyit

Niin siis 2000-luvun alkuvuosina tullut, tuota tuota...mulla olis mielessä yks sarja Yleltä mutta nimeä en muista. Oliko tällä naispahiksella jonkinlainen apuri? Ja päähenkilöt oli lapsia? Pitääpi tutkia...

• Laalaalaa

Kyllä! Kyseessä on juuri tuo piirretty. Ihme, että sait ajatuksesta kiinni noin höttösten vihjeiden perusteella.

• Nytkunkysyit

No, pienen pohdinnan jälkeen se vain klikkas. Ja sulla oli ihan kohtuullisesti yksityiskohtia. Kun ei sitä telsua myöhempinä vuosina tullut ihan hirveästi töllättyä.

Uumoilisin että tämä sarja on ranskalaista tuotantoa. Animaatiotyyli muistutti mielestäni samaa kuin mitä oli käytetty Kippurahännän kertomuksissa.

Mut kun se nimi uupuu...Suonet anteeksi, pitää pläräillä tuotantoyritysten ja levittäjien nettikatalogeja ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      90
      1415
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe