Olen nuori amisksesta valmistunut, kuorkeista kiinnostunut jäbä.Kysyisinkin teiltä
rahtimiehet ammattisanoista;mitä tarkoittaa esim;KIILAKEIKKA , PISTOKEIKKA, BULK-KEIKKA, IRTOPERÄ,MÄLLI,PAJAKEIKKA,.SUSIKEIKKA, AJUKEIKKA. JULLIKKA?niin ja AJUKEIKKA.
kuka on kovin rahtari,listaa kehiin;?
Mitä ovat?
5
1406
Vastaukset
- vanha_pru
riittää, kunhan olet lihava ja likainen, käyttäydyt hyonosti ja mölyät mylvimällä kokoajan, hampaasi ovat mustat ja perseura näkyvillä lyllerrät lihapiirakka kädessä kolitsihousut jalassa. Ledit lisävalot ja lippulaput tuulilasiin ostat itse. Permat sinkoat hytässä polkimille.
- timojutilaMM
tarkoitit varmaan lätkä katsomoa,,nyt olikin kysymys rekkamiehistä
- Joe-766
Noihin tuntomerkkeihin sopivia kuljettajia ei ole ollut kuljetusalalla viimeiseen 15vuoteen.
Nykyään kuljettajista 90% ovat hoikkia poikia jos menet mihin tahansa rahtirastibaariin katselemaan.
- timppajakassu
häärit kaikki sukulaisten nimiin ja kaada koko paskan eli putsaat pöydän ja vedät ässän hihasta!!
- pulttipoishsh
sulla on mun luonto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313417- 1231379
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101295- 711048
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875