Olen romahtamispisteessä. Aviomieheni vangittiin viikko sitten tutkintavankeuteen, ja aivan loppu. Meillä on 3 pientä lasta, ja kaikki ovat ymmällään minne isi on kadonnut. En minä voi heille kertoa totuutta :'(
Miestäni EPÄILLÄÄN seksuaalisesta häirinnästä, enkä todellakaa usko että mieheni tekisi mitään sellaista. Ei milloinkaan! He pelkästään epäilevät ja nappasivat silti säilöön. Hänellä ei ole aiempaa rikosrekisteriä, eihän häntä voi laittaa vankilaan? Tai edes pitää pidempää tutkinnassa? Tämä viikko on ollut hirveä, ja vielä pitäisi kärsiä toinen. Jos pitäisi kärsiä toisetkin kaksi viikkoa, niin niitä en enää kestäisi. Tämä on kidutusta.
tutkintavankeus
8
293
Vastaukset
- pedohater
seksuaalinen häirintä on usein kauniimpi nimitys pedofilialle
- Lutkavanki
Ei muuta kun menet kurssille tutkintovanki
- htygnfbv
Hohhoijaa.
Seksuaalinen häirintä nimistä rikosta ei ainakaan Suomen laki tunne. Seksuaalinen ahdistelu on, mutta on aika kaukaa haettua, että ketään vangittaisiin sen takia.
Mikähän nyt sitten mahtoi olla vangitsemisen peruste?- Viivi33
Kukaan ei kerro minulle mitään. Olen jutellut tutkinnanjohtajan kanssa sekä asianajajan kanssa, mutta he eivät kerro mitään. Kun tapasin mieheni niin vartija sanoi heti, että kyseisestä asiasta ei saa sanoa sanaakaan. Mieheni selän takana seisoi toinen vartija koko vierailun ajan.
Minua todella pelottaa jos he pitävät häntä vielä kauemmin kuin nämä 2viikkoa. Kaikki lapset itkevät sydäntä särkevästi isää kaivaten, samoin minä. Ikävä on mieletön. - kovaaonelämä
Viivi33 kirjoitti:
Kukaan ei kerro minulle mitään. Olen jutellut tutkinnanjohtajan kanssa sekä asianajajan kanssa, mutta he eivät kerro mitään. Kun tapasin mieheni niin vartija sanoi heti, että kyseisestä asiasta ei saa sanoa sanaakaan. Mieheni selän takana seisoi toinen vartija koko vierailun ajan.
Minua todella pelottaa jos he pitävät häntä vielä kauemmin kuin nämä 2viikkoa. Kaikki lapset itkevät sydäntä särkevästi isää kaivaten, samoin minä. Ikävä on mieletön.Saattavat ne pitää häntä vankilassa kokonaisen vuodenkin, kun tuomio on tullut. Se on lyhyt rangaistus, jotkut istuvat linnassa useita vuosia. Ei auta siinä lasten itku eikä vaimon parku.
- Ninni53
Aivan kamalaa! Voimia jaksamiseen ja kyllä sinä jaksat ihan lasten tähdenkin.
- pedofiilivastustaja
Suomi24 mukaan sääntöjen vastainen viesti on sellainen viesti joka paljastaa provon kertomalla faktaa. Vartijat eivät ole valvomassa tapaamista kyseisen kaltaisissa olosuhteissa. Tutkijat hoitavat hommat pedofiilijutuissa erityisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711