Mulla on 7kk ikäinen narttu Pomeranian, joka on täysin sisäsiisti kotona ollessamme kerrostaloasunnossa. Aina kun tulemme kylään vanhempieni luokse, alkaa se pissailla sisälle useita kertoja päivittäin. Tekee tätä joka kerta. Vanhemmillani on 14v narttukoira. Koiralla on sisäsiisteysongelmia myös muiden vieraiden luona satunnaisesti. Mikä avuksi?
Mikä avuksi
Maisahil
2
103
Vastaukset
- Maisahil
Ulkoilutan koiraa vanhempieni luona paljon useammin kuin kotona, mutta tämäkään ei auta.
- Pomskyta
Meidän kääpiö tekee samaa vieraassa paikassa. Uudet hajut ja paikka saa kiihtymään. Siksi olemme kokeneet opetus vaiheessa helpommaksi laittaa vaipat (pestävät) ja adaptil pannan. Jos jää hoitoon pidemmäksi aikaa jätän haihdutimen ja thundershirtin heille avuksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222