Oon kohta 17vuotias tyttö(160cm ja 46kg) Mulla on vatsalihakset jotka näkyy sillon hyvin kun jännitän niitä, mutta normaalisti istuessa tai muuten mulla on aika paljon ylimääräistä läskiä vatsassa:/ Onko kellään hyviä neuvoja millä sais vähän pois?
Laihduttaminen
Jooomoimä
1
978
Vastaukset
- rumasana
mä en käytä sana läski kuin ruoassa.
poikapuoleinen
toi on vähän tuo paino
mä en sano että ihminen olisi ruma keholtaan tai muutenkaan
enkä ajattele ulkonäön perusteella ihmistä kiinnostavaksi
on ihoa isommat lihakset täyttää paremmin joku toinen jatkaa tästä
no voi sanoa olen ex-bodailija harrastuksena ja mulla on siellä täällä voisi luulla läskiä mutta taitaa olla nahkaa
laihtunut kymmeniä kiloja
laiha ei kelpaa hyvällä kokemuksella voin sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686529Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1023031Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1021845Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am501575Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111290- 151228
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185- 561130
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?291093Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751063