Mitä tääl enää on?

iami

En tiedä lukeeko tätä kukaan mutta arvostaisin kovaa jos voitit vastata.


Olin tyttö alaasteelta jolla pienenä oli niin kivaa ja aina kaikki oli niin hyvin.

Sit kaikki muutu...

Mulla on niin hirvee olo ku koulussa kiusattiin mua ja yritin olla niitten kiusaajien kans sellases pienessä koulus ettei kukaan epäilis mitään. Sitte mä en vaan halunnu/pystyny menee kouluun.
No sit mä jäin luokalle josta mua kiusataan päivittäin. Vanhemmat huuta toisillensa eikä välitä yhtään musta.
No siitä ku en menny kouluun niin jouduin nuorten psygiatrianosastolle. Sain jo 1 sossunerkinnänki,ja siä oli niin hirveetä että en mee sinne enää koskaan. Nykyään käyn koulua jossa kaikki kiusaa mua.
Saan kokeesta 6 ja kaikki miit vetää 10 aina. Hirveetä ku ihmisen pitää kärsiä tavalla ku toiselle. Psygiatrian osasto josta perhe kärsii(ku ne joutuu maksaan sen) ja mä,tai sit koulu joka on mulle niin hirveetä. Oon aina vaan kotona ja itken omas huonees. Kaikille ois parempi jos en ois täällä. VOISITTEKO AUTTAA kiitos.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakstoistavee

      Puhu vaikka kuraattorin kanssa. Ja KENELLEKÄÄN ei olisi parempi jos et olisi täällä. Kiusaajasi eivät välttämättä ymmärrä miltä sinusta tuntuu, olisiko mahdollista kysyä opettajalta voitaisiinko tästä puhua joskus koulussa kaikkien kesken.

    • Totta, yhtään kenellekään ei olisi parempi niin. Olet hyvä ja arvokas ihminen. Se, että saat apua, ei ole vanhemmillesi taakka. Koululla on velvollisuus puuttua kiusaamiseen. Nyt olet varmaan joululomalla, mutta kerro jollekin aikuiselle heti kun palaat kouluun, vaikka se kuinka vaikealta tuntuisi, äläkä luovuta, vaikka sinua ei heti kuunneltaisi.

      Tuntuu pahalta, kun ei saa hyviä arvosanoja, mutta koulu ei ota huomioon erilaisia oppijoita ja vaikeassa elämäntilanteessa kuin sinulla nyt on, on vaikea panostaakaan kouluun täysillä. Tuo tilanne ei tule kuitenkaan jatkumaan loputtomiin. Tärkeintä on nyt, että kiusaamiseen puututaan.

    • SaatananSaatana

      Omapa oli vikasi kun alennuit kiusattavaksi. Julma ja epäreilu maailma, joka toimii itsekkäällä ajattelulla. En tiedä mitä hyötyä itsensä tappamisesta olisi mutta arvaa mitä, ketään ei välitä. On säälittävää kerjätä huomiota itsemurhalla, että minun puolesta voit suksia hevonvittuun.

      • älä.välitä.tosta

        Mitä vittua mä just luin!? Vittu pidä sinä pääs kiinni!!! Vitun lapsellista tulla tänne ja haukkua jotakuta joka on jo valmiiks rikki! Paskat vittu sustaki pitäis ulos potkia. Tämä tyttö hakee apua eikä sun laisias kusipäitä kommentoimaa jotain niin harkitsematonta ku olla ja voi. Miettisit ny ees vittu vähä.


    • Turpahan

      Vedä kiusaajiaa turpaa.
      Väkivalta lopettaa vittuilun

    • Tiedän_Tunteen

      Hei mä tiedän tunteen :) mäki aina mietin että mitä vitun järkeä elää ettei kukaan jäis kaipaa ja se ois itellekki parempi,mut luovuttaminen ei oo vaihtoehto. On pakko yrittää jaksaa. Pakko . ja mä viiltelin ja mul oli 2 vuoden masennus kävin psykistrisel ja asuin laitokses. Ihan vitun paskaa, mut pääsin pois :) en ollu oikeesti täysin toipunu ja viiltelin senki jälkee vaikka tarkkailussa olinki. Mut nyt kaduttaa ja aika vitusti koska arvet mitkä mun käsis on nii ne on ihan hirveet. En suosittele kenellekkään viiltelemistä . Mut nii ja haluun sanoa että aina joku jää kaipaamaan. Sano sun vanhemmille että ne ei huomioi sua tarpeeks mut yritä tehdä edes jotain ja tiiän kuinka paskaa on istua ja kuunnella ku se vitun psykiatri hemuli istuu siinä sun edessä ja kyselee mitä paskimpia kysymyksiä.... Mut hei jos haluut puhua enemmän nii laita mulle viesti :) 0415492713 tiiän ettei nro sais näin jakaa mutta jos vaan voin auttaa nii tottakai mä mun numeron uhraan ja en siis ole mikään aikuinen joka ilmottaisi jonnekkin vaan seiskaluokalla oleva espoosta kotoisin tyttö :) mutta muista aina on joku joka jää kaipaamaan ja viiltely tai muu itsensä satuttaminen ei ole oikea vaihtoehto vaikks siltä hetken tuntuisikin :)

    • sissee

      Kenenkää ei pidä kärsiä kiusaamisesta ja kouluun ei tarvi mennä jos sielä kiusataan.Nyt vanhemmat asialle ja ope sekä kiusaajien vanhemmat myös tietoisiksi mitä kullannuput tekee.Kiusaaminen saadaan kyl loppuun jos on ammattitaitoset opet.Ei aikusetkaan mee töihin työpaikkakiusattavaks siihen puuttuu esimies viimestään.Ja muista sul on oikeus puolustaa itseäs ei tarvi alistua kiusaamiseen.Kaikkien panosta tarvitaan et luokkahenki saadaan hyväksi ja ketään ei kiusata.

    • vastailen

      Jos kiusaaminen ei lopu siitä pitää ilmoittaa poliisille (vaikka netissä). Etsi joku esim aikuinen jolle voit puhua. Kaikilla on tasan samanlainen oikeus olla täällä. Älä lannistu vaan puhu huolistasi sellaiselle joka osaa kuunnella.

    • laalallslllaaaa

      Kiusaaminen on rikos. Harmi, että sinä olet joutunut tämän rikoksen keskelle. Itketti lukea tätä keskustelua.. Kuinka moni joutuukaan kärsimään sellaisen asian takia, jolle ei itse voi mitään?! Epäreilua. Siinä tilanteessa missä puoli luokkaa katsoo epäonnistumisiasi, nauraa, kikattaa ja kuiskii toisilleen. On kamalaa olla tietoinen siitä, että kukaan luokaltasi ei välitä sinusta ja että olet heidän mielestään ruma ja tyhmä. Opet, kuraattorit ja terkatkin tuntuu olevan vaan tekopyhiä "me tehää ny nää työt ja mennää sit kotio" Tuntuu ku ketää ei paskan vertaa kiinnostais välillä mitä sulle kuuluu, mitä sä teet, kuka sä ees oot. Ja kuka ikinä olisitkaan ja mitä ikinä tekisitkään, sille nauretaan aina ja se on aina väärin. Mun toivo on loppunut jo aikoja sitten. Tällä pikkupaikkakunnallani ei kiusaamiseen paljoa puututa. "No kun ei ole todisteita ja kaikki 'kiusaajat' väittävät vastaan." Niin, kun kaikki vaan jättää ulkopuolelle ja välillä käytävillä ja pihoilla huutelee. Onneks mulla on yks kaveri, se yks ystävä, mun paras ystävä. Jolle voin kertoo kaiken ja joka ymmärtää mua. Oon tosi pahoillani kohtalosi puolesta sillä tiedän miltä tuntuu tulla hylätyksi ja ulkopuoliseksi. Ala-aste oli parasta, voi vain leikkiä hevosia sun muita eläimiä, nauttia elämästä ja olla kavereiden kanssa. Yläasteella kaikki on päin persettä.
      Voimia kaikille, keitä kiusataan. Ja muistakaa, että kiusaaminen ei välttämättä ole aina sitä, että lauotaan päin naamaa "hyi vittu mikä lehmä sää oot" vaan se voi olla myös vain selän takana pahaa puhumista ja ulkopuolelle jättämistä. Pysähdy hetkeksi, ja mieti, oletko kiusaaja. Jos olet, tee asialle jotain. Jos taas olet kiusattu, voimia ja jaksamisia sinulle! Toivoa on aina, siitä tulee koirani nimikin, Toivo. <3
      Yksi pieni toivonkipinä. Se häämöttää edessä sinullakin.
      Hyvää uutta vuotta! :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe