http://kuvapilvi.fi/k/yCRF.png
En totisesti tiedä mitään noin kaunista, kun on Windows käyttöjärjestelmässä oleva pasianssi ♥
Todella suloista!
50-juhla alkanut!
9
111
Vastaukset
- windows_pelihelvetti
Sopii
- Runk-Kari
Hanki elämä
Kyllä hän on hankkinutkin - näkeehän sen tuosta upeasti sommitellusta värikkäästä kuvastakin!
Tuo olisi hyvää terapiaa teillekin, mutta linuksiin on niin vaikea saada mitään sellaista kunnollista ohjelmaa, jolla tuo olisi mahdollista tehdä.
Monenlaista ohjelmaahan siihen toki saa, mutta ne ovat kovin vaikeita ja hankalia tavallisen ihmisen käyttää.
Siksipä mekin suosittelemme potilaillemme Windows käyttöjärjestelmää!
Windowsiin saa aina hyvät ja monipuoliset ohjelmat.- Windows_tekee_Joulun
Täysin oikein! Ja Windowsin pelit sopivat erinomaisesti myös Jouluaaton ja Joulun pyhien ajanvietteeksi!
- ruma_win
Aika puuttuu......
Melkoinen viritys.
- Linuks_kurttaus
Saisitte hävetä, mokomat riivaajilla täyttyneet linukshihhulit....†
- Hihihihihihihih
Eikös Kari saanutkaan niitä Mikkisotku-joululahjojaan, kun noin korpeaa? Taisikin olla pettymysten Joulu ja nyt raivoaa! No, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä, niitähän toki riittää yllinkyllin M$:n tekeleitä käytettäessä, hih-hih-hih!
- Linuks_riivaus
Raamatussa on kaikki selvästi sanottu joten ei minulla ole mitään huolta tai epäselvää......†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560