Laittakaa listaa ja voitte kertoo myös mielipiteitä.
Mitä saitte joululahjaksi?
37
148
Vastaukset
- Joonakkk
Mässain joullu pukiltta pleika 3 pellejä ne olli legfo sar var
- tonttu684
En jaks kelat ton loppuu ni laitan tähä :ip6 meikkei vaatteit beethoofenin vaatteit cheer kassin uudet cheer kengät nfinity evolutionit en oo varma kirjotetaanks noi ipadin kuoret vesi bassot vs :än hajuveden tohvelitja karkkii ja jotain pikku sälää
- Opkjh
-Uudet kuulokkeet
-Karkkia
-vaatteita, sukkia, alushousuja - likka.pohojanmaalta
-Huolisyöppö
-Muumimuki
-Suihkugeelejä
-Kalenteri
-Jumppamatto
-Liikaa karkkia, hyi
-125€ Mää sain PS3, karkkia, sukat, kirjan, lahjakortteja ja käteistä.
- Jjuuu
Pinii
- hyvääjoulua
Sukat, hanskat ja saippuaa :D
Olen iloinen ja lahjat ovat vain hupaisa sivutuote joulun tuhinoissa.- Villakangastakki
Eihän tässä muuta olla väitetykään, mutta tuskin sinunkaan olisi kiinnostanut aihe "mitä söit" tai "ketkä sukulaiset oli paikalla"
Ne on jo liian yksityisiä :'D
- Määsain
Mä sain
-Vs. Jos joku ei tienny nii victoria's secret body mist
-i phone 6
-Ps 4 ja jtn. pelei
-suklaata
ja korui- Villakangastakki
Suola on pakko olla rikkaat vanhemmat tai oot sit vaa ainoo lapsi :'D itte sain pääasiassa vaatetta ja suklaata (Hyh, en tykkää makeesta enää yhtää)
Paras lahja oli ehkä korvakorut ja niihin sopiva kaulakoru. Keksipurkki jäi toiseksi, koska se oli tyhjä. - sekatyöläinen
Ilmeesi kun olen ainoa lapsi enkä mitenkään hemmoteltu, päinvastoin. Elän ihan normaalituloisessa perusperheessä.
- Määsain
No itse asiassa perheessäni on 4 lasta ja äiti. Onneks mulla on 1 veli ja 3 siskoo äiti. Ihan kyllä normi tulonen perhe.
- aikuinenlapsi1
Minä sain:
- Uuden kannettavan tietokoneen 500e
-Suklaata vitusti liikaa
-Boksereita 4kpl eli vitusti liikaa
-2 leffalippua
-12kk PS Plus
Siinähän ne tärkeimmät tais olla.. - lapsijokaonärsyttävä
-Pleikka kolmosee ratchet & clank all4one
-aku ankan sarjakuvakirja
-pilkkosten sukkia
-iha helvetisti karkkia(:~/)
-240e
-saunatakki
tänää tulee lisää kamaa iskäl koska eronneet vanhemmat - kaisa2v
Leikkikeittiöjapiirtotaulujamollajavauvajarattaatjahelmiäjamyovailuvahaajaponejajamuumimukijakalsaritjakorijapikkunalle
- Ensaanutmitään
Miksi JouluPukki ei tänä jouluna tuonut minulle mitään?
- yks-tyty-täält
Itse sain Bosen kajarin, Pentikin tuikkuporon (<3), lahjakortin Stockalle, 100€, onneks vaan vähän karkkia, pussin pistaasipähkinöitä ja Villeroy&Bochin eye-catcher-maljan sekä antipasti-setin. Niin ja sitten Iittalan laseja ja muumimukin. :)
- elämäonpistecom
- Kätyrit -elokuvasta Kevin-pehmon
- Kaksi kirjaa (selviytyjät osat 3&4)
- Suklaata
- Jotain pikkukrääsää
- Kaulahuivin
- Vaatteita (legginsit, neule, sukat ja huppari)
- Nomination palasen
- Pöllö-pehmolelun
Saattoi unohtua jotain mutta siinä oli suurinpiirtein kaikki.
Ps. Sisko sai iPhone 5s :(
Ja tos oli aika paljon koska vanhemmilta, isovanhemmilta, kaverilta ja kummitädeiltä. - TurpaTurpaTurpaan
Vedin turpaan niin en saanut mitään
- vtunpukki
No vittu. Meikällä kävi toisinpäin aloin haastaa niin tujautti kerran naamaan ja siihen jäin... Ja on varmaan työntäny 2Kg puuroa mun perseeseen kun sattuu niin vitusti...
- ilkeepaskaperse
Oon ite vetäny montki kertaa ja en oo ollu ees kiltti niin sain silti lahjoi ja massii.
- 17kohta18
Sukat, pitkät kalsarit, 30€ ja dumle-pussi. Hyvää joulua kaikille vaan. ;)
- 13vtyttö
Kosketusnäyttötietokoneen, sairaasti kaikkee shampoita, meikkejä ja rasvoja, mikroskoopin, hajuvesiä, sairaan suuren koru/meikki laukin glitteristä, matkalaturin, rannekellon ja kaikkee ihanii vaatteit ja karvasukat <3
- 13vtyttö
Ja ihan vitusti lahjakorttei ja 200 euroo yhteensä! <<33
- Saxa
Minä sain
-Meikkisuteja ja meikkejä.
-ihonhoitotuotteita
-lahjakortteja
-rahaa
-vaatteita
-arpoja
-koruja
-sims 4 duunipäivä
-piirustus juttuja
-sharpiet
-uuden puhelimen
-mp3 laitteen
-kameran
Ja varmaan unohin jotain mutta siinä mitä muistan - vittukunaurattaa
Sain pilluu, suoraan lahjapaketista...
- lahjat16
Mä sain
- rahaa 300 euroo
- vs tuotteitta
- liikaa karkkii
- baby lipsin
- kylpytakin
- paidan
- lahjakortteja
- kaks kirjaa
- elämyslahjakortin
- pöllörasian
- shampoota
En muista enempää!!! - Inka_r
Iphone 6s
Telkkarin
Rahaa (600e)
Uuden ipadin
Auton(ferrari)
Dildon- enuskoenenusko
Ei uskoisi
Karkkii, Peiton , villapaidan -.-, lapaset,Vitsisti kirjoi!!!!,kirjatelineet,kuulokkeet,Hienot kengät ainaki omasta mielestä, elokuvia ja massii. En muista muuta
- Yksinääinen
Villasukat
Suklaata
2 paitaa
50e
Lahjakortti (30e)
Hiusvahaa
Deodorantin
Nii ja oon 14v. Taitaa olla kusetusta noi iiphonet yms tai sit ootte vaa vitun rikkaita :0 - Lauleskelija
Ensinnäkään en varsinaisesti toivonut mitään, koska tiedän, ettei vanhemmilla ole varaa mihinkään. Toiseksi en koe tarvitsevani hirveää lahjakasaa ja kolmanneksi, pikkusiskoni lahjasta on iloa myös minulle. Kolmanneksi, isosisisko on rahoittanut ihan tarpeeksi mun elämää joten sen ei tarvitsisi ostaa mulle lahjoja. Mutta se osti silti kaikille.
Eli sain "oikeita" lahjoja yhden: aikuisten värityskirjan. Ja olen tyytyväinen siihen lahjaan.
Mutta lahjoiksi lasken myös sen, että pääsimme joulunviettoon mökille jossa oli todella mukavaa :)
Lahjatoiveita olisi ollut... Kännykkään kuoret, uudet kuulokkeet, ja se värityskirja.
Hyvää uutta vuotta kaikille!- juuretneovatäällä
Oi vitsi, kerrankin joku muki joka arvostaa vanhempiaan! :D Tuntuu että kaikki toivoo vaan jotai uusia puhelimia joululahjoiksi vanhemmiltaan käsittämättä rahatilannetta. Okei, joillakin on rikkaita vanhempia, mutta kuitenkin. Meidänkin perheellä on melko huono rahatilanne joten sain vain kaulahuivin, jonka siskoni teki itse, suklaata ja luonnoslehtiön. Ja toivoin vaan sen luonnoslehtiön kun edellinen oli täynnä :D suklaata sain kavereilta, kummitädiltä ja veljeltä.
- MountainDewonhyvää
- kylpytakki
- 3 karkkipussia
- Sims 4 kimppapuuhaa
- kaks leffaa
- pyjama
- koru
- heijastin
Ja taisin saada myös jonkin verran rahaa.- MountainDewonhyvää
Ainiin mä sain myös vielä semmoisen herätyskellon joka valaisee koko huoneen kun se herättää, kun mulla on ollut vähän ongelmia heräämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272990Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342682- 1502308
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241910Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921727Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1081689- 3161584
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472