On vaan jokin tuntematon syy miksi itken ILMAN SYYTÄ aina on sydämessä tuntunut että jotain PUUTTU siis OIKEESTI EN TIIÄ MIKÄ SE ON tahon sen surullinen olon pois. Vaikka kyllä surullinen saa olla mutta kun ei oo syytä niin siksi ei oo mitään järkee? Se tyhjyys sielä sydämessä? Oon aina toivonu rakkautta ja et oisin poika ja oon kaikenlisäks adoptiolapsi..
Tahdon jonkun jonkakaa jutella! mut kukaan ei oo sellanen kamut vaan kiusaa! Ja ne ei oo yhtä tunteellisia. Ne on erilaisia tai no pikemminkin ite oon erilaine. Kumpa ois sellane kamu niinku niis ihanis tarinois kaveruudesta..
Mut kui monella on Saman laisia "kokemuksii" tai tunteita?!
Kuinka moni tuntee samalla tavalla???
4
<50
Vastaukset
- Jaahazzz
Samanlaisia oonpas hyvä äikässä..
No näkeepähän kuinka lapsi oon ku en osaa kirjoittaa. - ihatemyphone
KÄNNYT LISÄÄ VIRHEITÄ LÖYSIN ÄSKE!!-.-
- Villakangastakki
No siis joo tiiän ton tyhjyyden ja et koko ajan itkettää joku mikä ei oo ees surullista. Mut ite en ainakaan haluis olla poika, koska laottautuminen on ihan sairaan kivaa. Pojilla on ehkä helpompaa mut ei läheskään näi kivaa.
Ite oon huomannu et oon ihan vähän ajan kuluessa herkistyny hirveesti ja se kyllä häirihtee mua ku normaalisti oon yhtä tunteellinen ku professori Kalkaros.
Mun kaverit väittää et mulla on masennus mut kai mä ny ite tietäisin jos mulla ois. Ja vaikka oiskin nii en kyl tekis mitää et ei se mitää muuta ei.- pillunaamaxDd
SAMA MUNKI KAMUT VÄITTÄÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472