Niin paska "käyttöjärjestelmä"!
Windows 10 on repäisty peräreiästä!
15
146
Vastaukset
- Eimuuta
Windows 7 paras. Sitä ennen XP ruletti
- win_7_ultimate_on_paras
Varmaan 2 päivää kokeilin ja äkkiä takaisin seiskaan! 10:ssä palomuurin loki täyttyi oudoista ulosmenevistä salatuista yhteyksistä!
- WIN-7_sulostuttaa
Kotikoneessa Windows-7 Home Premium riittää!
- nykyaikainen-
Vanhentunutta paskaa,.
- Poista_päivityksiä
10-tubutus pois
kb3035583
Vakoilu pois
KB3068708
KB3022345
KB3075249
KB3080149
- Linuks_herjaus
Linuks on lähinnä illuusio, jolla ei ole tavallisen ihmisen kodeissa sijaa....†
- linuks_tyhjänpäiväinen
Ei ehkä kodeissa, mutta komeroissa ja autotalleissa pölyttymässä kelpaa. Eipä siitä juuri muuhun olekaan!
linuks_tyhjänpäiväinen kirjoitti:
Ei ehkä kodeissa, mutta komeroissa ja autotalleissa pölyttymässä kelpaa. Eipä siitä juuri muuhun olekaan!
Kari taas yksinpuhelee, heh heh.
- Debian-mika_huolimaton
Nyt ei Mika ole ollunna kovin tarkka - onhan noita vastaajia tuossa useampikin......†
- hyvästi_tietoturva
Ei edes Tor suojaa windowsin käyttäjiä, koska näppäinpainallukset lähetetään microsoftille. Ajatelkaapa vaikka kirjailijoita, niin microsaatana voi julkaista välissä juonipaljastuksia :)
Windows 10 paras, tubutin linux varas.
OS X kuitenkin ihan omaa luokkaansa jopa Windowsin edellä.- gayriddar
Homo.
gayriddar kirjoitti:
Homo.
Onnea kaapista tulemisesi johdosta! En kyllä ymmärrä miten se tähän palstaan liittyy, mutta onnea yhtä kaikki...
- Pellesinappikoneet
Kerrohan hieman mikä siinä linuxia huonompaa on, parempaa kyllä löytyy runsaasti kuten ohjelmatarjonta, niiden laatu, lisälaitteet.
- Linuks_vikinä
Peräkammarissa ruskeaa Ubuntun työpöytää ihallen ja sudokomentoja toisilleen ladelleen linukshihhulit vikisevät......†
Sudo apt-get sököti sököti...Hihihihhihihihih......†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202630Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432261Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262072Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191946Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581668Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121202Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181189- 551050
- 631025
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31002