Windows 10 on repäisty peräreiästä!

repäisty-peräreiästä

Niin paska "käyttöjärjestelmä"!

15

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimuuta

Windows 7 paras. Sitä ennen XP ruletti

• win_7_ultimate_on_paras

Varmaan 2 päivää kokeilin ja äkkiä takaisin seiskaan! 10:ssä palomuurin loki täyttyi oudoista ulosmenevistä salatuista yhteyksistä!

• WIN-7_sulostuttaa

Kotikoneessa Windows-7 Home Premium riittää!

• nykyaikainen-

Vanhentunutta paskaa,.

• Poista_päivityksiä

10-tubutus pois
        kb3035583
        Vakoilu pois
        KB3068708
        KB3022345
        KB3075249
        KB3080149

• Linuks_herjaus

Linuks on lähinnä illuusio, jolla ei ole tavallisen ihmisen kodeissa sijaa....†

• linuks_tyhjänpäiväinen

Ei ehkä kodeissa, mutta komeroissa ja autotalleissa pölyttymässä kelpaa. Eipä siitä juuri muuhun olekaan!

• linuks_tyhjänpäiväinen kirjoitti:

Ei ehkä kodeissa, mutta komeroissa ja autotalleissa pölyttymässä kelpaa. Eipä siitä juuri muuhun olekaan!

Kari taas yksinpuhelee, heh heh.

• Debian-mika_huolimaton

Nyt ei Mika ole ollunna kovin tarkka - onhan noita vastaajia tuossa useampikin......†

• hyvästi_tietoturva

Ei edes Tor suojaa windowsin käyttäjiä, koska näppäinpainallukset lähetetään microsoftille. Ajatelkaapa vaikka kirjailijoita, niin microsaatana voi julkaista välissä juonipaljastuksia :)

• Windows 10 paras, tubutin linux varas.

OS X kuitenkin ihan omaa luokkaansa jopa Windowsin edellä.

• gayriddar

Homo.

• gayriddar kirjoitti:

Homo.

Onnea kaapista tulemisesi johdosta! En kyllä ymmärrä miten se tähän palstaan liittyy, mutta onnea yhtä kaikki...

• Pellesinappikoneet

Kerrohan hieman mikä siinä linuxia huonompaa on, parempaa kyllä löytyy runsaasti kuten ohjelmatarjonta, niiden laatu, lisälaitteet.

• Linuks_vikinä

Peräkammarissa ruskeaa Ubuntun työpöytää ihallen ja sudokomentoja toisilleen ladelleen linukshihhulit vikisevät......†
      Sudo apt-get sököti sököti...Hihihihhihihihih......†

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe