Miten joulu -15 Gambiassa

Jussipussi2

Mitä sinne Gambiaan nyt kuuluu? Menikö joulu mukavasti? Oliko Africa Villagessa hyvät menot ja joulumenu? Miten oli ko. hotellissa porukkaa, oliko täynnä? Oliko hyvät kelit? Mitä muuta jäi erityisesti mieleen?
Harmittaa kun ei tänä jouluna päässyt sinne, mutta ensijouluna paremmalla aikaa.............

6

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duiddu

Ei ole eläimiä..Mä kävin viikko sitte apinapuistossa ja ne hyppi olkapäälle,krokotiilipuistossa silittelin krokotiileja...On siellä eläimiä...Valaitako haluut nähdä...Hirmuliskojako...

• ulkomaanelävät

Ihmiset matkustelivat kovasti naapurimaahan eläimiä kahtomaan. Minä sitä kovasti ihmettelin. Miksei ne voineet mennä sinne suoraan, nyt hukkuu koko päivä mokomalle matkalle. Sanoivat vielä ettei se ole ollenkaan varma että mitään eläimiä siellä naapurimaassa näkevätkään. Pölhöä touhua sanon minä.

• jallukauranen

Noh, mitäs sinne. Nauravaisia mustia naamoja näkyi jo kentällä. Lämmintä oli ja meri oli paikallaan. Mikään ei ole muuttunut.
      Mieshuoria oli hotellin portilla taas tungokseen asti. Minä kun en niistä kyllä oikein sitten välittänyt. Näytin vihaista naamaa ja huusin perkelettä. Toisena aamuna jo väistelivät. Hyvin siellä osaa saapastella ilman niitä umpityhmiä narkkejakin. Rahaa vain vinkuvat.
      Minä naisista pidän. Niitäkin sitten löytyi, vähemmän toki mutta vanhalle äijälle riittävästi.

• duiddu

Oliko silti mukava reissu?

• jallukauranen

Kiitos kysymästä. Mukavaa oli kun pääsi joulun hälinää pakoon. Nahkastakin tuli kuparinruskea jota täällä nyt ihastellaan.
      Jotkut kokevat kaikenlaiset pummit siellä ahdistavaksi ja niitähän siellä todella riittää. Minulle ei heistä ollut harmia. Pidin aika jämerän otteen ja jonkun päivän päästä sain tehdä aamukävelyni aivan rauhassa. En antanut kenellekään latin latia. Se nyt olisi aivan pohjaton kaivo. Rahaa ei mennyt kuin huoriin ja viinaan, sitäkin kohtuullisesti. Mitään järkevää ostettavaahan siellä ei ole.
      Kaikenkaikkiaan oikein mukava loma!

• duuiddu

Siinä on mies joka osaa lomailla! JUST NOIN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51