Paskaliikenne sotkee kaikki tiet

ew3rfer3429

Autopesulat kiittää toki mutta mikä oikeus maansiirtoautoilla on sotkea kaikki autotiet kurapaskaan, peskää ne maansiirtoautonne ennen tielle ajoa.

7

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persemulli

KA-lervo on Trattalistojen ykkösnimi ja ehdoton voittaja jo vuosikausia. Keikkuu listoilla ja urheilusivuilla jatkuvasti. Cemtti, saudikeikat, kalanaju ja sannanaju, niillä tehdään bisnestä. Karmivat naurunpyrskeet vaan kaikuu huoltikanmäellä rekkapaarisa kun Lerska lukee trattalistaa. Oman nimen kohille osuessa pärskähtääkin jo sontavelliä kolitsiin kivasti ja käsi hakeutuu kossupullolle, jos nyt hervottomalta naurultaan juomaan pystyy. On se kovaa touhua, rahrin aju meinaan...Sitä kimakampi mylväisy ja räväkämpi turhapuromainen kuskinauru kun oman nimensä trattalistoilla näkee. Jaksaa tuo kojoottisonnin ajomulli vielä LA:ssakin karjua yhtäsoittoa tuota ilosanomaansa ja antaa "hyvän" tulla isoihin kolitseihinsa tuttuun ja turvalliseen, hyväksi havaitsemaansa tapaan.

• lervaaajaalervo

Taitaa jäädä pesemättä!!

• kakkispääisopää

jaa,ja suolan kylväjät ei sitten sotke?Mieti paskahousu mitä kirjoitat.

• konekuskit

ei kuorma autoja voi huuhdella työmaalla.jos omistat niin huonon auton ettei kestä kuraa laita se lasikaappiin.Kato auton voi pestä nyky aikana ihan helposti itsepalvelu paikoissa.Sitä paitsi kuorma autot on työtä tekeviä työvälineitä ja tulessaan tielle jos sotkevat niin se on työn jälki.Ainahan voi neiti vaihtaa ajo reittiään,koska neitihän te olette ,sillä mies ei valita.

• Enska.pee

On se kyllä ihan totta, täälläkin työmaita joka puolella, kilometrien mittaiset mutavanat lähtee työmailta ja sotkee koko paikkakunnan kaikkien autot. Kyllä se suolauskin kurastaa mutta ei nyt itsessään mikään kuraa aiheuttava ole eikä nyt liity tähän asiaan varsinaisesti.

Maansiirtoautojen pesemisen sijaan vaihtoehto olisi sekin että pestä ne tiet aina välillä edes, siitä työmaiden ympäristöstä. Tuskin olisi satojen miljoonien rakennustyömailla kovin suuri menoerä laittaa tienpesuauto ajelee välillä tiet kuntoon.

Samallalailla jälkensä joutuu muutkin siivoomaan ja se maksaa.

• paskakuskit

en voi mitään kun ajan traktorilla 4000kg paskaa kyydissä jos vähä tipahtele tielle.

• rakentamista

Foi foi ny sentään,aloittajan ayto sötkeentyy öikeen kyräpaksaa hänen räppysille röiskyy,on se kämälää...Tiedät varmaan hyvän könstin miten jökä kyrman jälkeen ennen fäylälle tuloa säädään aytö sillee kåtsåsti pestyä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe