Kävin tänä aamuna Kymin seurakunnan Joulukirkossa perinteiden mukaan. Tällä kerralla olin erityisen iloisella mielellä, kun sain Jumalan kasvojen edessä todistamaa olen syytön näihin syytöksiin. Jotka veivät minut tutkintavankeuteen.
Politiikka näytti minulle kaikessa karmeudessaan nurjan puolensa. Jouduin sijais kärsijäksi poliittisen ajojahahdin kohteeksi. Harkitsemattomalla ylilyönnillä minulle keksittiin kaikesta kovin väite mitä Rikoslaki tuntee ja asetettiin pakkokeinolla tutkintavankeuteen. Vaikka vieläkään ei ole löytynyt syytteessä olevaa rikosta. Asian osaista ei ole olemassa. Vain rikostutkijoiden likainen mielikuvitus vei minulta poliittisista syistä vapauden aitona Perussuomalaisena.
Arto Hirvonen
Puolesta Sananvapauden- PS
Joulukirkosta hyvää sanomaa anteeksiantamisesta
37
248
Vastaukset
- 66_77
Vain syytön voi kirjoittaa omalla nimellään julkisesti, koska hänen omatuntonsa on puhdas. Osoittakaa hänet syylliseksi ja puhukaa sitten omalla nimellänne.
Urpo Wilberg- Tuomiopäivää.ootellessa
Odotellaan nyt ihan rauhassa oikeudenkäyntiä ja tuomiota.
Sitten on paljon selittämistä valehtelun suhteen.
Hullujahan ei tuollaiset pikkuasiat,kuten valehtelu,vaivaa,suusta voi päästellä vaikka kuinka paljon "vennamoa".
Riittää, kun aina kiistää kaiken ja syyttää kaikkia muita rötösherroja ja paikallislehteä omista teoistaan.Lisätään selityksiin vielä poliittinen ajojahti ja mustamaalaus.
Nykyään nuo termit tarkoittavat siis raiskausta.
Tyhmimmät vaan hurraa.Tai yksihän niitä tyhmiä oikeasti on.Toinen on vaan sairas.
- 13-13
Kauniisti tehty Hirvoselta ei pilannut toisten jouluiloa ikävillä nimikkeillä.
- 1-11
Voimia oikeudenmukaisuudelle.
- Anonyymi
Nato takaamaan Suomen uskottavuutta
17.3.2014KySa
Nato on vahva vaihtoehto!
Jorma-Kalevi Merivirta, (PS Kotka)
- jokufeikki
Aloitus ei liene Hirvosen, koska kirjoitusvirheet ja täydellisen sekava ulosanti puuttui.
- TERVEMENOA.SYYRIAAN
Saiko siellä joulukirkossa myös anteeksiannon ja hyväksynnän epäillylle raiskaukselle?
Oikeus sen ratkaisee,ei joulukirkko vaikka niin kuinka haluaisi.
Puuttuu todellisuuden taju,kun uskontoon yrittää tekonsa verhota. Ihan kuin isis.
Uskonnon suojassa voi vaikka raiskata,kun asuu oikeassa maassa.
Asuukohan Hirvonen tekojensa mukaisesti aivan väärässä maassa ja väärässä kulttuurissa. Kyllä asuu.- Anonyymi
Laura Huhtasaari on hyväksynyt alustavant pressanvaalien puite raamit Arto Hirvosen osalta
Vaalipälikkö
- OrpoWillberg
Niin se vaan aika vierähtää
- VarotaanLiukasta
Tosi ikävästä tapahtumasta näin Joulun alla luin sosiaaliseta mediasta
Provokoira Sissi on loukannut käpäläänsä liukkailla. - Sissi.parane
Sissille voimia.
- KYMI.LÄINEN
Tervetuloa jouluna kirkkoon!
Aattohartaus la 24.12.2016 klo 14:00 Kymin kirkko. Hartauden toimittaa Elise Hasanen, kanttorina Sinikka Vesala, Essi Kiiski, viulu, nuorten kynttiläkulkue. - Tonttuillaanko
Mukavaa iltaa sinne,Sissille terveiset
- naispappi
Arska häkissä kun ei ole palstalla riehumassa?
- PuolestaSananvapauden
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
- ulos.oikeuteen
Aarska on poistettu puolueesta sääntöjen vastaisena.
Otettu säilöön lakien mukaisesti. - LahdenHiihtoliitto
Pidätetty tietokone kuittaa, antakaa anteeksi.
- OrpoWillberg
Tuossa selailin politiikan hyviä aikoja SMP;LLE.
Muistan Pekka Vennamon leppoisan ja lauhkean suhtautumisen kentän naisiin .- Anonyymi
niin minäkin muistan ja sen Sirkan, jos en väärin muista, Veikko muisi sitä aina.
niin ja Pekan, veikon pojan. Postipankki: - oli mukavaa, kun se oli lauantaisikin auki.
Muistot vain kauniit elää siitä ajasta.
Veikko muisti aina sanoa roistot linnaan. Missähän mahtaa olla nykyään se Veikon poika Pekka, siitä ei sitten ole kuulunut vuosiin mitään, taitaa olla vuosikymmeniinkin.
- OrpoWillbberg
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Aihetta on käsitelty jo aiemmin. - LahdenHiihtoSeura
Taisi olla lehterillä tilaa?
- KirkonRotta
Yhdyskunta palvelua jalkapuussa
- Anonyymi
Yhteys yläkkertaan ei toimi, linja poikki Lahdessa.
- Anonyymi
Oikeushan sitten kuitenkin katsoi näytöt ja tuomitsi aloittajan seksuaalirikoksista. Ei siinä kirkkokäynti auttanut.
- Anonyymi
Lale? Dimitri? Jartsusta on luettu jo vuosia vainoviestejä mutta ketä nämä kaksi uutta on? Ja miten ne liittyy tuomitun seksirikollisen kirkkokäynteihin? Miksi JOKAINEN viesti jossa käsitellään seksuaalirikollista on mielestäsi jartsun kirjoittama? Luuletko ettei meitä tekoasi inhoavia ole valtavasti muitakin?
- Anonyymi
Sutarin on turha kuvitella että kukaan uskoo sinun nokisia juttuja.
Arska tehtaalla.
- Anonyymi
Arska on palvelulle loistava nimi: Arska on vähän sinnepäin, mutta ei ihan tiptop. Arska toimii, ei loistavasti eikä nopeasti, mutta tavalla tai toisella, äijämäisesti, jäyhästi, puhumatta turhia. Kuin viinakaupat joskus Lahdessa.
- Anonyymi
Herää jo. Palsta ei ole edes kahtakymmentä vuotta vanha ja kauppias oli riitaisaa sorttia, häntä oli muillakin aihetta moittia kuin syntipukillasi. Kauppiaalle kyllä kelpasi syntipukin apu monesti, tiedän kun olin samassa pöydässä usein kanssanne. Enkä puolustele syntipukkia liikaa, vikaa on valtavasti mutta tämä vuosien vainokampanja ja kaikesta syyttäminen on sairasta. Ennen näkemätöntä ja paljastitte vielä itsenne jo facebookissa että lopettakaa jo.
Sama koskee tätä toista, seksuaalirikokset sen verran halveksuttavia että suurin osa kotkalaisista halveksii niitä. Todella harhaista kuvitella että vain yksi ihminen kirjoittaa kaiken negatiivisen ihmisestä joka on tuomittu seksuaalipalveluiden ostamisesta alaikäiseltä!! Hyi hitto olihan se kuvottava teko! On vaan niin vietävissä niin vietävissä tämä tapaus.. kasakka nauraa ja vie minkä irti saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää jo. Palsta ei ole edes kahtakymmentä vuotta vanha ja kauppias oli riitaisaa sorttia, häntä oli muillakin aihetta moittia kuin syntipukillasi. Kauppiaalle kyllä kelpasi syntipukin apu monesti, tiedän kun olin samassa pöydässä usein kanssanne. Enkä puolustele syntipukkia liikaa, vikaa on valtavasti mutta tämä vuosien vainokampanja ja kaikesta syyttäminen on sairasta. Ennen näkemätöntä ja paljastitte vielä itsenne jo facebookissa että lopettakaa jo.
Sama koskee tätä toista, seksuaalirikokset sen verran halveksuttavia että suurin osa kotkalaisista halveksii niitä. Todella harhaista kuvitella että vain yksi ihminen kirjoittaa kaiken negatiivisen ihmisestä joka on tuomittu seksuaalipalveluiden ostamisesta alaikäiseltä!! Hyi hitto olihan se kuvottava teko! On vaan niin vietävissä niin vietävissä tämä tapaus.. kasakka nauraa ja vie minkä irti saa.Lisään tähän vielö että mieti millaisen muiston haluat itsestäsi jättää? Vainoajan joka ei ottanut vastuuta teoistaan? Olisit ainakin ennen pyatynyt paljon parempaan.
T-Entinen kaverisi
- Anonyymi
No mitä muuta se pappi osasi valehdella, kuin antaa synnin päästön. Suuttuu ja ottaa pois vielä, peruu puheensa, sanoo en minä niin ole sanonut.
Ne ovat nuo taivalliset voimatkin niin merkillisiä sanoi piispa Huovinen, kun joulupäivänä lomalle jyrisytti suihkukoneella taivaan täydeltä, joulurauhan aikaan ja kun vielä sattui sekin maanjäristys menomatkall,a ei ehtinyt mukaan pahimpaan aikaan rannalle auringon palvontaan Thaimaahan, Pukettii. - Anonyymi
Jaahas.Paljonko tuli taas maksamista alkuvuodesta omien tekojen takia?
Ja lisää tulee uusimmasta rikoksesta.- Anonyymi
Oikeuden tuomitsema syyllinen seksipalveluiden ostamisesta alaikäiseltä kehtaa levitellä uhrinsa nimeä ja maalittaa. Uhri oli oikeuden edessä lapsi, alaikäinen.
- Anonyymi
On tää porukkaaa jos mitä
- Anonyymi
Ehdollisviini on namia. Njamnjam! EU sahuri Hakkarainen.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350