EDES JOULUNA TAI PILAA SEN TAVALLA TAI TOISELLA.EDESTÄNNE LÖYDÄTTE.
YH-ÄIDIT KETKÄ ESTÄVÄT ISÄÄ NÄKEMÄSTÄ LASTA/LAPSIA
5
<50
Vastaukset
- ViisasValintaRauha
Ehkä lapset viihtyvät ja haluavat olla vain toisen vanhemman luona.
Monta syytä. Joka perheellä omat. - eiisävälitä
Sä olet varmaan sen lapsen mumma ja et tiedä jotta se sun poikasi on itse se joka ei lastansa ehdi tavata. Eikä välitä lapsestaan tuon taivaallista. Koskahan se lapsen isän nyt viimetteeksi näkyikään. On siitä jo yli vuosi kun lupas lapselleen että nähdään muttei siitä ole mitään kuullunut.
- jgjgjgjgjgjgjgjgjgjgjgj
jokainen tapaus on yksilöllinen siksi vähän vaikee asia keskustella täällä? t.myöskin isä
- vittumitäviämäriämmiä
on se ny kumma.. jos isä nimenomaan haluaa nähdä lasta ja äiti sen estää keskinäisten erimiälisyyksien takia.. v...u näitähän ny on useita tapauksia. kaikille kusipää-äiteille hyvää uutta vuotta.
Vieraannutamisoireyhtymä?
Ei kun korvauksia hakemaan!
http://www.valtakunta.fi/2012/tapaamisoikeus.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013