EDES JOULUNA TAI PILAA SEN TAVALLA TAI TOISELLA.EDESTÄNNE LÖYDÄTTE.
Vastaukset 5
- ViisasValintaRauha
Ehkä lapset viihtyvät ja haluavat olla vain toisen vanhemman luona.
Monta syytä. Joka perheellä omat. - eiisävälitä
Sä olet varmaan sen lapsen mumma ja et tiedä jotta se sun poikasi on itse se joka ei lastansa ehdi tavata. Eikä välitä lapsestaan tuon taivaallista. Koskahan se lapsen isän nyt viimetteeksi näkyikään. On siitä jo yli vuosi kun lupas lapselleen että nähdään muttei siitä ole mitään kuullunut.
- jgjgjgjgjgjgjgjgjgjgjgj
jokainen tapaus on yksilöllinen siksi vähän vaikee asia keskustella täällä? t.myöskin isä
- vittumitäviämäriämmiä
on se ny kumma.. jos isä nimenomaan haluaa nähdä lasta ja äiti sen estää keskinäisten erimiälisyyksien takia.. v...u näitähän ny on useita tapauksia. kaikille kusipää-äiteille hyvää uutta vuotta.
Vieraannutamisoireyhtymä?
Ei kun korvauksia hakemaan!
http://www.valtakunta.fi/2012/tapaamisoikeus.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423