Kysyn nyt vaan teidän toisten vanhempien mielipidettä. Omat vanhempani tahtovat vain olla minulle mieliksi.
Oma keskiarvo oli 9.0 ja reaalien 9.2 (olen 9lk)
Sisareni keskiarvo on 9.2 (hän on 6lk)
Onko nämä nyt oikeasti hyviä keskiarvoja? Meitä molempia harmittaa, kun suurimmalla osalla omien luokkiemme oppilaista sai paremmat keskiarvot ja myös se, että erityisesti isä sanoo sen, mito me haluamme kuulla.
Mikä on mielestänne hyvä keskiarvo?
19
127
Vastaukset
- veron_maksaja
Villakangastakki kirjoitti
???????Itte halusin opettajaksi, juuri sen vuoksi että on pitkät lomat ja suht lyhyet päivät että lasten kanssa voi viettää aikaa.
Pakko kysyä, kasvaako tuntipalkka ja viedäänkö me nyt siistijöiden työt? Opettajahan eivät nykyisinkään hirvittävän leveästi elä. Toivottavasti ei tule yksinhuoltajaa.???????
Ittehän tiijät, höh- Villakangastakki
Tiiän mitä? Jos keskiarvosta puhut, nii on se ihme jos lähes kaikkien, samalla luokalla olevien keskiarvot ovat 0.3-1 korkeampia.
Jos taas meinasit opettajan näkökulmasta niin ei oo hyvä. 10 on erinomainen eikä kiitettävällä tee mitään. Kiitettävän oppilaat ovat laiskoja, sillä he saisivat erinomaisia jos vähän jaksaisivat panostaa. Mitä taas tulee muihin numeroihin, niin niiden eteen on nähty vaivaa ja tehty omien kykyjen mukaan. Kiitettävän oppilaat alittavat vain rimoja.
Mitä tulee omaan, henkilökohtaiseen näkökulmaan, niin olen pettynyt. Tein läksyjä joka päivä pitkään, tein kaikki lisätehtävätkin ja jätin monta kivaa juttua väliin vain koulun takia. Samalla olen myös tosi laiska, olisin saanut Saksasta paremman arvosanan jos en olisi syyslomalla vain vötkyillyt.
Ja tietysti harmittaa, kun siskon keskiarvo on kovempi, nyt hän on se perheen välkky ja samalla kaunotar. Minä olen enää se tyyppi, jonka naama on perhekuvissa.
Mutta arvostan kyllä sitä, että noteerasit viestini. Sait samalla miettimään, kannattaako edes hakea opettajankoulutukseen. En varmaan pärjäisi kun en osaa opettaa edes itseäni.
- opettajsiterttu
Kuuleppas, se ei ole hyväkeskiarvo, minä olen sinun opettajasi enkä ole laiskemapaa oppilasta nähnyt kuin sinä. Meillä kaikilla on keskiarvo 15,9 ja sinulla viavaiset 9 häpee häpee tenava. Minä jätän sinut luokalle ja kun sinä vielä kiusaat muita oppilaita ja meidän rehtoria niin heitän sinut pihalle koulustamme. Meillä ei siedetä laiskureita eikä kiusaajia.
Meneppä snyt hiihtelemään ja ota historian kirja, bioilogia ja musiikki sekä matikan kirja mukaan ja luet koko ajan niitä muutoin ei kunnian kukko laula.
Olet muutenkin ruma, että käyppäs parturissa ja kaunesusalonkissa, sekä menet vaatekauppaan. Kouluun ei ole tulemista ellet käy rasvaimussa.- kuuleope
muistatkos oman keskaris; tais olla 6,9=) tekkeekö noin kowast miel tuoas:)..
- alas_on_menty
Huonolta näyttää. Noilla numeroilla ei paljon herran huoneita rakenneta. Onneksi on ammattikoulut, koita löytää joku helppo ala.
- hyvinpähäon
opettajaks päässy..
- Villakangastakki
hyvinpähäon kirjoitti:
opettajaks päässy..
En ole päässyt kun ei ole vielä pohjaa hakea. Vaikka en kyllä tiedä kannattaako sekään sitten...
(Alas_on_menty: amikseen tarvitaan korkeampi KA kuin joihinkin peruslukioihin) - eiyhruikun
Villakangastakki kirjoitti:
En ole päässyt kun ei ole vielä pohjaa hakea. Vaikka en kyllä tiedä kannattaako sekään sitten...
(Alas_on_menty: amikseen tarvitaan korkeampi KA kuin joihinkin peruslukioihin)tarviikkaa päästä; paskaroskasakkia, yhteiskunnan loisii
- Villakangastakki
eiyhruikun kirjoitti:
tarviikkaa päästä; paskaroskasakkia, yhteiskunnan loisii
Sitten kai pitää lähteä muualle opettamaan, kun ei suomalaisille kelpaa. Varmasti on eri sävelet esimerkiksi Kanadassa tai Meksikossa.
Sitä kun luuli, että aikuiset ihmiset osaa keskustella. Pitäkää kuule vanhempainvarttinne. - Minäope
Sitten kai pitää lähteä muualle opettamaan, kun ei suomalaisille kelpaa. Varmasti on eri sävelet esimerkiksi Kanadassa tai Meksikossa.
Sitä kun luuli, että aikuiset ihmiset osaa keskustella. Pitäkää kuule vanhempainvarttinne.Siitä ymmärrät, että suomalainen opettaja on yhteiskunnan kermaa ja palkkansa ansainnut. Psykologian testit ovat kohdallasi viimeinen niitti.
Mutta jos aiot provoilla niin tee se paremmin. - osaakomuka
Sitä kun luuli, että aikuiset ihmiset osaa keskustella. Pitäkää kuule vanhempainvarttinne.yhruikut muka keskustella viranomaisten kanssa vieraannuttaessaan lapsia tarkoitushakuisesti isästään perättömin lausumin ja selvityksin..
tuskin, epäilen...yhäriruikut ja valehtelevat viranomaiset paskaroska
sakkia.. - vaiopettajat
Minäope kirjoitti:
Siitä ymmärrät, että suomalainen opettaja on yhteiskunnan kermaa ja palkkansa ansainnut. Psykologian testit ovat kohdallasi viimeinen niitti.
Mutta jos aiot provoilla niin tee se paremmin.yhteiskunnan kermaa; Raision kaupungin friisilän koulun luokanopettaja Tytti Pesun ilmoittaessa aluehallintovirastoon kanteluvastineessaan; "isä tuli tapaamiseen huulet sinertäen, kädet voimakkaasti täristen ja hänen vointinsa näytti huolestuttavalta"; tosiasiassa luokanopettaja Pesu ei ollut/ tullut tapaamiseen sovittuna aikana eikä ollut sovitussa paikassa omassa luokassaan aluehallintoviraston määräämällä tavalla vaan isä joutui etsimään luokanopettaja Pesun, joka oli piiloutunut tarkoitusha-
kuisesti opettajanhuoneseen, koska oli haluton keskustelemaan lasta koskevista kouluasioista lapsen isän kanssa äidin ja Raision kaupungin
lastensuojelun vaatimuksesta. Lisäksi luokanopettaja Pesu rikkoi alue-hallintoviraston määräämää vaitiolovelvollisuutta lasta koskevissa kou-luasioissa/ isän ja luokanopettaja Pesun välisistä keskusteluista. Isä
sen sijään tuli tapaamiseen ajallaan, asiallisesti käyttäytyen ja siististi pukeutuneena.. - Buaaahhhaahhh
vaiopettajat kirjoitti:
yhteiskunnan kermaa; Raision kaupungin friisilän koulun luokanopettaja Tytti Pesun ilmoittaessa aluehallintovirastoon kanteluvastineessaan; "isä tuli tapaamiseen huulet sinertäen, kädet voimakkaasti täristen ja hänen vointinsa näytti huolestuttavalta"; tosiasiassa luokanopettaja Pesu ei ollut/ tullut tapaamiseen sovittuna aikana eikä ollut sovitussa paikassa omassa luokassaan aluehallintoviraston määräämällä tavalla vaan isä joutui etsimään luokanopettaja Pesun, joka oli piiloutunut tarkoitusha-
kuisesti opettajanhuoneseen, koska oli haluton keskustelemaan lasta koskevista kouluasioista lapsen isän kanssa äidin ja Raision kaupungin
lastensuojelun vaatimuksesta. Lisäksi luokanopettaja Pesu rikkoi alue-hallintoviraston määräämää vaitiolovelvollisuutta lasta koskevissa kou-luasioissa/ isän ja luokanopettaja Pesun välisistä keskusteluista. Isä
sen sijään tuli tapaamiseen ajallaan, asiallisesti käyttäytyen ja siististi pukeutuneena..Onko sulla todisteita tuolle? Sen perusteella miten toimit täällä, en usko sua.
- kunhan_jorisee
Buaaahhhaahhh kirjoitti:
Onko sulla todisteita tuolle? Sen perusteella miten toimit täällä, en usko sua.
Taitaa elää omassa todellisuudessaan. Jos olisi edes hitunen totuutta, palkkaisi juristin ja hoitaisi homman. Vaan ei palkaa.
- perusteetlöytyy
Buaaahhhaahhh kirjoitti:
Onko sulla todisteita tuolle? Sen perusteella miten toimit täällä, en usko sua.
poliisitutkinnasta ja Lounais-Suomen aluehallintoviraston arkistoista..
- perusteetlöytyy
kunhan_jorisee kirjoitti:
Taitaa elää omassa todellisuudessaan. Jos olisi edes hitunen totuutta, palkkaisi juristin ja hoitaisi homman. Vaan ei palkaa.
poliisitutkinnasta ja Lounais-Suomen aluehallintoviraston arkistoista....
- Joomulla8.3
9.0?? Sehän on kiitettävä eli hyvä keskiarvo
- Jalallakalllalallala
Oo 9.0 on tosi hyvä..? Ja 9.5 ny ei oo paljon parempi että voit tohon olla tyytyväinen.
- TahallinenProvosoija
Mun mielest se ois sellanen 4,0. Itse ainakin vanhempana olisin lapsestani ylpeä tuolla keskiarvolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989