alkoholin saatavuus

mxxxx

Hei!

Onko totta, että Dubaissa ei kaupoista saa alkoholia? Kyseessä Bur Dubain alue. Jos näin on ja haluaa parvekeoluen, niin mistä saa vai onko tyytyminen veteen?

Kiitos asiallisista vastauksista!

14

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parinen

Dubain kentältä voit ostaa tietyn määrän hotellille.

• Näin asia on, voit viedä myös lahtökentältä ostamasi juomat Dubaihin. Kaupoissa on olutta mutta se on alkoholitonta. On myös ravintoloita joissa on alkoholin tarjoilu.

• kossuvissyy

Dubaissa alkoholia saa ostaa viinakaupasta vain lisenssinomistajat, kaupoissa ei myydä alkoholipitoisia. Paremmissa hotelleissa myös ravintoloita, joista saa alkoholia. Bur Dubaissa sellaisia hotelleja harvassa mutta esim. Ramada hotellissa ainakin ollut pubi. Mennessä kannattaa juomat ostaa Dubain kentän matkalaukkuhihnojen luona olevasta dutyfree kaupasta. Jos jatkat metrolla, niin juomakassit visusti piiloon.

• Parinen

Ja Holiday in myy alkoholia kuivassa bussissa.

• parinen

Kylläpä tuli kiireessä kiva lause. Siis kivassa pubissa.

• tuupai

Ei siellä juppokaan janoon kuole. Useammassa hotellissa on baari, josta saa tärpättiä niin paljon kuin haluaa. Eikä tarvi olla mikään loisto hotelli. Bur Dubain puolella esim. Sea view hotelli, yökerhon puolella, juomaa piisaa ja hyvä bändi, tytöt tosin voi aluksi kiusata :-D

• aloittajaxx

Hei!

Entäs jos varannut matkatoimiston kautta kuljetukset. Ei ne taida jaksaa odottaa jos menee kauppaan lentokentällä?!

Tietääkö joku voiko esim. Finnairin tax freestä ostaa alkoholia Dubaihin lennettäessä?

Entä onko tietoa hotellin Golden Sands 3 alkoholikäytännöistä? Saako ravintolasta?

On tämä Dubai aika outo. Ei tässä juoppoja olla, mutta kyllä muutama parvekeolut kuuluu lomaan illalla.

• 665675

Sillä välin kun odotat laukkua niin ehdit dutyfreehen. Luulen, että moni muukin käy ostamassa joten kyllä sinuakin odotetaan ellet nyt joka hyllyä liian kauaa tarkastele. Tietysti voit ostaa juomat jo Hki-Vantaalta. Selvitä paljonko saat viedä juomia Dubaihin.
        GoldenSands on huoneistohotelli eikä niillä ole alkoholilupia.
        Dubai ei ole yhtään sen oudompi kuin muutkaan arabiamaat, juoppoja ei onneksi näy ja turvallinen mahtava kaupunki.

• plplpl

Golden Sands hotellissa on puolihoito eli eikö tosiaankaan ruokien yhteydessä saa alkoholia?

• Vilukissa1

Ei ole alkoholia G S hotellissa.

• 665675

Edelleenkin korostan huoneistohotelli (apartementos) ei saa alkoholilupaa eikä näin ollen myy tai tarjoa alkoholipitoisia juomia. Golden sands ei ole hotelli vaan huoneistohotelli.

• K.Ossu

Ei saa ei, mikä kumma siinä on että on niin vaikea ymmärtää. Eikö järkevintä olisi valita jokin ihan toinen maa, jos alkoholi on noin tärkeä.

• marijk

Naapurissa eli CityMax hotellissa(Mall of Emigrates takana) oli jopa HappyHour ja klo 01-03 sai 99 AED:llä niinpaljon kun jaksoi. Oli vähän turhankin reipas meininki meidän makuumme.

• Itse olen menossa bur Dubaihin ja juuri tuohon CityMaxiin.
      olisko kellään tietoa tai vinkkejä miten pääsee Dubaista edullisesti päivän retkelle Abi Dhabiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe