Kerro nykyisen tai entisen kissasi erikoisin "temppu" tai joku hassu oma juttu, mitä se teki/tekee?
Omat kisuni ovat mm. aukaisseet lukossa olevan oven, juoneet pillillä pullosta, täsmäpissannut lavuaariin, kasvattaneet kukkasia pikku käpälillään (jotenkin ne niitä möyhensi kun alkoivat kasvit rehottamaan), hakee/tuo esineitä /hiiriä) ja onhan niitä muitakin, mutta ei tule nyt mieleeni. Onko jollain jotain erikoisempia?
Kissa-Gallup
10
655
Vastaukset
- cats
Mulla on kaks kissaa.
Toiselle oon opettanu tassun antamisen herkkuja pyydettäessä :) Kummatkin avaa itekseen ovet kahvoista ja toinen on välillä juomassa wc-pöntöllä... :D (vaikka vettä on tarjolla kupissakin)
Enpä keksi muuta nyt tähän hätään. - siiri
Minunkin kissani osaa pissiä viemäriin; se oppi tämän kun olin kolhinut selkäni enkä muutamaan päivään kyennyt siivoamaan astiaa.
Entinen kissani osasi laittaa stereot päälle; hitto että joskus meinasi päästä housuun jos volyymi oli jäänyt liian kovalle ja radio alkoi pauhata täysillä. 8-O Postinkantaja oppi myös sujauttamaan postit varoen luukusta saatuaan pari kertaa kynnestä, katti näet kyttäsi luukulla valmiina iskemään aina kun joku käveli rapussa.- Hipsu
Meidän kisu osaa istua, seisoa, ottaa(eli seisoviltaan käpältää makupalan kädestäni)ja antaa molempia tassuja erikseen ja ruokakuppiin se ei koske ennen kuin saa luvan...ja sitten nuo normaalit oven aukasut ynm.
- Sipsu
...kisu antaa pupulle pusun, kun pyydän :¤
- kukka
heh, no meidän kissat on aika uusavuttomia, mutta toinen kyllä osaa kieriä ja pyöriä ympäri ja mennä maahan ja antaa tassua käskystä. sen "erikoisuus" vois olla se, kun joudun aina hakemaan sen itse kun se kiipeää puuhun. ei sillä ettei se osaisi tulla ominpäin alas, se vain suosii palvelua:) se myös osaa yhen jutun, jota vois pitää pienenä älykkyyden pilkahduksen osoittautumisena. kerran laitoin oven eteen tuolin, sillä en halunnut että kissa pääsee kulkeman ovesta. ei mennyt kauaa, kun se jo oli siirtänyt tuolin pois oven edestä ja avasi sen sitten ja sai mitä halusi:)
- Alma
Omituisinta mihin olen törmännyt kissojeni kanssa
on kun menin yksi aamu kylppäriin niin kissa
makasi poikittain tyhjien pyykkinarujen päällä.
olisi ollut kiva nähdä miten se sinne oli asettau
tunut. - PK-Collikoira
..kissani ovat ilmeisesti yhtä tyhmiä kuin isäntänsäkin sillä niillä ei ole mitään erikoisia taitoja.
No on ne silti kilttejä ihmisille, koiralle ja vauvalle. Se riittää minulle. - pusk-tömp
5 1/2 -vuotias Tomas osaa avata (myös sisäänpäinavautuvan) oven kahvalla, donkata kämmentä (pusk-tömp -temppu), "koputtaa" ovea ja asettaa häntänsä langattoman hiiren ja vastaanottajan väliin halutessaan huomiota. Hän myös osaa olla kiipeämättä kuuseen, toisin kuin nuorempi kissamme...
- blenda
Minun kissallani 18.5v on valikoiva kuulo, mutta ymmärtää kyllä kaiken puheen. Jos kutsun sitä, niin se ei välttämättä aina halua eikä viitsi tulla, mutta on yksi laulu mikä saa sen aina tulemaan välittömästi vaikka nukkuisi umpiunessa tai olisi
muussa kuinka mielenkiintoisessa tekemisessä kiinni. Olen varmaan laulanut sitä kissalleni kun se oli pieni, muuta selitystä ei voi olla. Kun alan laulamaan laulua, niin se raahautuu vaikka kuinka unenpöpperössä viereen.- siiri
Tuli tuosta laulusta mieleen, kaverillani oli kissa joka meni aivan sekaisin jos joku vihelsi Onnenpyörä-ohjelman tunnaria; vaikka se olisi ollut syömässä tai nukkumassa, se juoksi paikalle ja tuijotti viheltäjää ja naukui. Lisäksi, jos joku aivasti tai vaikka vain niiskutti nenäänsä, kissa alkoi käkättää. Outo katti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n422606Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1382543Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk291687Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o751342Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491307Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o321084- 841077
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131018- 41911
- 53825