Montakohan seksuaalista hyväksikäyttöä on tapahtunut tämän palstan ansiosta... aika surullista
Huolestuttavaa
27
647
Vastaukset
- homppelihoi
Bearnick ja peepingtommi ei edes osaa laskea niin pitkälle.
Sinunhan se alan asiantuntijana pitäisi tietää. Itse en osaa sanoa, mutta yksikin on liikaa. Emme kaikki ole samanlaisia kuin sinä, suurin osa meistä on vain ja ainoastaan kiinnostuneita omanikäisistään, tai ainakin täysikäisistä. Sinähän se kerran jo täällä varoittelit rinkisi jäseniä jostain poliisin ansastakin jo, kertoo paljon sinusta se joo.
Setä Moonikan friikkisirkus uutena vuotena näemmä. Eipä ollut parempaa tekemistä näemmä taaskaan, kun ulista samaa virttä taas, jota on laulanut pitkän aikaa. Ja taas pakkomielteisesti yhdistelet minua paikkaan jossa en asu (et edes tiedä missä asun, joten lopeta jo) ja ihmiseen joka en todellakaan ole, paitsi sinun pakkomielteisessä rusinassa :D Olet äärimmäisen säälittävä tapaus. Anteeksipyynnön olisi minulle moni velkaa, muttei niillä munaa moiseen ole. Itse en ala anteeksipyytelemään heiltä, jotka ovat koko sodan syyttä suotta aloittaneet.
Kannattaisi mennä käymään edes se ala-aste läpi, kun ei oikeinkirjoitus luista ollenkaan :D Ai saan vai? Kyllä on suuret luulot herralla itsestään, etenkin kun sinusta on jo syyte vetämässä, varmaan poliisi vakavasti suhtatuu edes sinuun. Pyyhkii asioillasi vaan perseensä, kun ei siitä muuhun ole. Ja hienosti muuten kuvasitkin oman toimintamallisi! Juuri noinhan olet toiminut siitä asti, kun Qruisern jäsenyyden aikoinaan avasin. Eipä sitä kutsua kuule koskaan tule, voi voi, kun on taas suuret luulot itselläsi :D Enpä lusimaan lähde, sinulla se pelko on :D Kun katsoo kaikkea, mitä poliisille on jo tekstejäsi mennyt. Ja häirilöinti sekä vainoamisesi on myös ylläpidolla jo tiedossa, joten sinuna pitäisin huolen omista tempuistasi :D
Tarviiko minun muka sietää sinun ja muiden heittämää paskaa, jos muiden ei tarvitse kestää, kun saavat samalla mitalla takaisin? Miksi minun pitäisi kaikki paskasi vaan sietää, ilman että saisit samalla mitalla takaisin? Kerropa se. Logiikkasi kusee oikein kunnolla, kuten aina. Miksihän aapolla ja aliaksillaan on aina joka paikassa omat säännöt? Hän taas tehdä mitä haluaa, muut eivät. Aika jännä juttu :D
Kuule, sinun "kritiikkisi" on ollut pelkkää vainoamista, vainoharhaista minun toisiin linkittämistä, haukkumista milloin miksikin. Miksi minun tällaista tulisi sietää? Laitoit kuvia juu, mutta kenestä ovat on eri juttu, kun eivät ole minusta. Etkä edes pysty todistamaan niiden minusta olevan, kun et minua edes tunne etkä ole koskaan tavannut. Joten siinä taas nähtiin pakkomielteesi. Kaikki kuvat olet netistä repinyt luoja ties mistä, laittanut jonnekin omalle sivullesi ja nyt pakkomielteisesti linkität minuun ne. Jokainen järkevä ihminen näkee miten pahasti logiikkasi ontuu ja pakkomielteisyytesi tason.Etköhän vaihda nimesi täällä "kuoliaaksinaurattaja" :D
Vai ihan syyte vetämässä, uuh pelottaa ;) Heh, jospa olisi edes tutkintaa jostain ensin ;)
No tarkista nyt toi sinun postauksesi oikeinkirjoitus ja kieliopillinen asu ennen kun alat isottelee :)Etköhän vaihda nimesi täällä "kuoliaaksinaurattaja" :D
Vai ihan syyte vetämässä, uuh pelottaa ;) Heh, jospa olisi edes tutkintaa jostain ensin ;)
No tarkista nyt toi sinun postauksesi oikeinkirjoitus ja kieliopillinen asu ennen kun alat isottelee :) " Pyyhkii asioillasi vaan perseensä, kun ei siitä muuhun ole. " eikö sinun poliisista ole muuhun kuin pyyhkimään perseensä ? Vai mitä tuo mongerrus onkaan ? Jotain mutantti-vajakin omaa kieltä ?
Heh heh ylläpito toiminut tehokkaasti :D
No varmaankin vähämmän kuin muissa someissa jossa enemistönä onkin nuoret, mutta varmaan niitäkin tapahtuu täällä.Noh, katsoen menoa täällä, niin on ihan varmana yllättävän yleistä tällä palstalla. Nuoria liikkuu täälläkin sen verta, ettei tapauksilta voi välttyä. Yksikin tapaus on aina ihan liikaa. Palstan menoa katsoessa en yllättyisi yhtään, vaikka olisi suht yleistä täällä.
Ai tietää? Pitäiskö pelottaa aapomoonika? Kun ei ole syytä täällä huoleen :D Senkus tutkivat ihan rauhassa ja tulen mielelläni edesauttamaan tutkintaa. Kun ei ole kaltaisiasi taipumuksia. Sinun kohdalla on pakko kyllä olla puhe siitä mistä puute ja kokemuksen syvällä rintaäänellä selvästi puhut
peepingtommi1 kirjoitti:
Ai tietää? Pitäiskö pelottaa aapomoonika? Kun ei ole syytä täällä huoleen :D Senkus tutkivat ihan rauhassa ja tulen mielelläni edesauttamaan tutkintaa. Kun ei ole kaltaisiasi taipumuksia. Sinun kohdalla on pakko kyllä olla puhe siitä mistä puute ja kokemuksen syvällä rintaäänellä selvästi puhut
Poliisi tutkii ja selvittää mitä tapahtunut ja kuka mitäkin tehnyt. Sitten asia siirtyy syyttäjälle joka syyteharkinnan jälkeen nostaa syytteen ja saattaa asian käräjäoikeuteen. Käräjäoikeus tuomitsee, jos syyllisyys on riittävällä varmuudella saatu näytetyksi toteen.
Ettet taas sekoittaisi minut itseesi? Kuulostaa enemmän sinun ja erään toisen touhuilta. Aapohan se omien sanojensa mukaan niuvanniemen tietää, olen vaan nimen hänen suustaan kuullut. Metsään meni taas pahasti :D
jaahas tuttu trollikerho vauhdissa anonyyminä vaihteeksi. Ettekös vois jo tätä paskanjauhantaa lopettaa? On levy jo puhkikulutettu.
1. en ole kiinnostunut ikäsistäsi, en koske tikullakaan alle 30v.
2. Vankilaan en ole menossa
3. Heteropride/aapo voiskos jo lopettaa näiden halujenne liittämisen minuun? Kaikki näkevät teidän olevan taas kerran (moneskohan sadas oli) olevan tämänkin takana?Voisitko itse olla yhdistemättä minua sinun paranoidisiin taipumuuksiin, olethan itse sanonut satoja kertoja, että tuollainen on sairasta :D Ainoa joka näkee heti minut tai heteropriden näin, olet vain ainoastaa sinä yksin.
Etkö osaa lopettaa sairaan mielesi postauksia ?aapolappi kirjoitti:
Voisitko itse olla yhdistemättä minua sinun paranoidisiin taipumuuksiin, olethan itse sanonut satoja kertoja, että tuollainen on sairasta :D Ainoa joka näkee heti minut tai heteropriden näin, olet vain ainoastaa sinä yksin.
Etkö osaa lopettaa sairaan mielesi postauksia ?Tarkoitit varmaan itseäsi, kun pätee ihan 100% toimintaasi? Kyllä täällä tiedetään jo sinulla olevan aina multialiaksia ja ne ovat jo esiin tulleet. Tottakai kiistät tapasi mukaan,pitäähän sinun aina esiintyä täällä terveenä ja "asiallisena", kunnes kuuluu naps ja kili kili ja aapolla lähtee taas mopo keulimaan kovaa.
Mieleni ei ole sairas :) Milloinkas itse osaat jättää minut rauhaan? Et koskaan, joten turha siellä vinkua :D Sitä saa mitä tilaa :Dpeepingtommi1 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan itseäsi, kun pätee ihan 100% toimintaasi? Kyllä täällä tiedetään jo sinulla olevan aina multialiaksia ja ne ovat jo esiin tulleet. Tottakai kiistät tapasi mukaan,pitäähän sinun aina esiintyä täällä terveenä ja "asiallisena", kunnes kuuluu naps ja kili kili ja aapolla lähtee taas mopo keulimaan kovaa.
Mieleni ei ole sairas :) Milloinkas itse osaat jättää minut rauhaan? Et koskaan, joten turha siellä vinkua :D Sitä saa mitä tilaa :DEt näköjään osaa :D
Ai sinulla useita multialiaksia no ei se ollut mikään uutinen :D
Totta kai sinun sairas pääsi luokittelee kaikki muut postaajat minuksi, ei sekään ollut mikään uutinen :Daapolappi kirjoitti:
Et näköjään osaa :D
Ai sinulla useita multialiaksia no ei se ollut mikään uutinen :D
Totta kai sinun sairas pääsi luokittelee kaikki muut postaajat minuksi, ei sekään ollut mikään uutinen :DKysymys oli sinulle ei minulle. Yritin aikani olla asiallinen täällä, mutta vittuilusi meni vaan yli ja nyt kun saat samalla mitalla takas, niin kyllä kuuluu uli uli uli vali vali vali joka kerta :D
Sinulla niitä aliaksia on takatasku täynnä, minulla on vain ja ainoastaan yksi nimimerkki käytössä.
Hohhoijjaa. Kyllä niistä jutuista näkee kenen ne on
Ja hienosti taas keskustelu lähti tietyn/tiettyjen ansiosta sivuraiteille, kuten aina...
Eipä tällä palstalla näemmä ole kuin riitelyä ja penskat etsimässä seksiseuraa, joista ainakin osa on puhtaasti feikkejä. Silti hyväksikäyttöjä tapahtuu ihan varmana, etenkin kun ajattelemattomat laittavat numeroa/mailia tänne. Pelottaa edes ajatella mitä vainoajia peräänsä saavat tämän saitin tuntien.- heteropride
Sinähän sen tiedät, mitä nuoret pojat saavat _peräänsä_.
heteropride kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, mitä nuoret pojat saavat _peräänsä_.
En tiedä todellakaan. Kun sinä tiedät tästä aiheesta kaiken, kun on lempiaiheesi, voit varmaan kertoa valaista meitä? Johan varoitit yhden olevan poliisin ansa, joten sisäiiritietoa on. Jaappa nyt sitä tietoa, jotta voidaan ennaltaehkäistä jatkossa hyväksikäytöt.
- Anonyymi
toivottavasti tarpeeks monta poijat oppii kuinka hyvältä oikee kulli tuntuu ja rupee tykkään
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768