On puhelin- ja nettilaskut ja ihan eri eräpäivät.
Onko kukaan onnistunut DNA:n asiakaspalvelun kautta siirtämään laskujen eräpäiviä? Olisi hyvä saada ne laskut edes suunnilleen samaan aikaan, jotta ne saisi maksettua samalla kertaa nettipankissa. Joko ensimmäinen lasku myöhemmäksi tai jälkimmäinen aiemmaksi (reilun viikon siirto). Tai laskujen yhdistäminen? Vai pitääkö irtisanoa sopimus ja aloittaa uusi? Tai irtisanoa ja vaihtaa operaattoria?
Yritetty, mutta ei meinaa onnistua... mutta onko kukaan muu onnistunut?
Voiko siirtää laskun eräpäivää?
3
5448
Vastaukset
- arpiogaär
Olen!
Omilla tunnuksilla vaan Dna omapalvelu sivuille.
sieltä kautti voi laskua siirtää siihen haluttuun maksupäivään, millon maksaa. - emaksaja
Tee E-lasku laskuistasi ja ja täppi pois kohdasta "maksu vahvistettava" niin pankki maksaa automaattisesti eräpäivänä niin silloin ei tarvitse itse mitenkään käsitellä maksua, helppoa kun heinänteko.
- Anonyymi
Parempi se vaa olla että itse vahvistaa koska E-Laskussa on huonopuoli se että pitää olla rahaa valmiiksi jo ennen kuin maksu auttomaattisesti tapahtuu jos ei ole rahaa niin maksu näy suoritettuna ja E-Lasku kans ei ole ilmainen parempi se on itse syöttää itse kopio ja liitä laskun tiedot pankkii ja vahvistaa niin näkee samalla miten paljon rahaa jää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046