Voiko siirtää laskun eräpäivää?

Siirto_tai_operattorin_v

On puhelin- ja nettilaskut ja ihan eri eräpäivät.
Onko kukaan onnistunut DNA:n asiakaspalvelun kautta siirtämään laskujen eräpäiviä? Olisi hyvä saada ne laskut edes suunnilleen samaan aikaan, jotta ne saisi maksettua samalla kertaa nettipankissa. Joko ensimmäinen lasku myöhemmäksi tai jälkimmäinen aiemmaksi (reilun viikon siirto). Tai laskujen yhdistäminen? Vai pitääkö irtisanoa sopimus ja aloittaa uusi? Tai irtisanoa ja vaihtaa operaattoria?
Yritetty, mutta ei meinaa onnistua... mutta onko kukaan muu onnistunut?

3

5603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arpiogaär

Olen!
      Omilla tunnuksilla vaan Dna omapalvelu sivuille.
      sieltä kautti voi laskua siirtää siihen haluttuun maksupäivään, millon maksaa.

• emaksaja

Tee E-lasku laskuistasi ja ja täppi pois kohdasta "maksu vahvistettava" niin pankki maksaa automaattisesti eräpäivänä niin silloin ei tarvitse itse mitenkään käsitellä maksua, helppoa kun heinänteko.

• Anonyymi

Parempi se vaa olla että itse vahvistaa koska E-Laskussa on huonopuoli se että pitää olla rahaa valmiiksi jo ennen kuin maksu auttomaattisesti tapahtuu jos ei ole rahaa niin maksu näy suoritettuna ja E-Lasku kans ei ole ilmainen parempi se on itse syöttää itse kopio ja liitä laskun tiedot pankkii ja vahvistaa niin näkee samalla miten paljon rahaa jää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      255
      4664
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      79
      3118
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1923
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      91
      1520
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1305
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe