Onko kukaan teistä tehnyt/suunnitellut samaa?
Ajattelin kävellä Phuketin päästä päähän
7
153
Vastaukset
- AnnaMennävaan
Olen kävellyt Chalongista Karonille. Paljasjaloin. Kännipäissäni Phii Phii:llä tavarat katosivat ja kengätkin hukkuivat. So Not, njet probliemii. Kyllä kalja maittoi Karonin kyläCentarassa ja Mermaidissa.
Ensi reissulla kävelen koko saaren ympäri, 2:lla yöpymisellä. Moni suomalainen fillaroi saarta ympäri 1:llä yöpymisellä.- barkäämbargoo
Mermaidia ei ole enää, HARMI !
Niiden kokit oli kyllä parhaita.
Taisi vaan svenskiltä loppua loukkarilla fyffet. - Juntteja
Senkin kestää paremmin kuin venäläisen turistin
- petollinenauringonpaiste
Muuna aikana menettelee muttei keskipäivän auringossa. Suojakertoimet, juoma ja hyvät kengät.Kuljin Khao Lakissa kerran noin 10 km keskipäivän auringossa ja seuraavana päivänä mukavalla thaikkulekurilla lääkitystä ottamassa,
- pääpitääsuojata
Ultrajuoksija nulukkaa tuon 5 - 10 tuntiin kepposesti.
- Eituleenmakaamaan
Kolmen tunnin päästä lähdetään. Ne, joilla ei ole valkoista nenäliinaa, hankkikoon sellaisen.
- Ohohoo
Hyvä, mutta miten se liittyy kävelemiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161