Onko kukaan teistä tehnyt/suunnitellut samaa?
Ajattelin kävellä Phuketin päästä päähän
7
125
Vastaukset
- AnnaMennävaan
Olen kävellyt Chalongista Karonille. Paljasjaloin. Kännipäissäni Phii Phii:llä tavarat katosivat ja kengätkin hukkuivat. So Not, njet probliemii. Kyllä kalja maittoi Karonin kyläCentarassa ja Mermaidissa.
Ensi reissulla kävelen koko saaren ympäri, 2:lla yöpymisellä. Moni suomalainen fillaroi saarta ympäri 1:llä yöpymisellä.- barkäämbargoo
Mermaidia ei ole enää, HARMI !
Niiden kokit oli kyllä parhaita.
Taisi vaan svenskiltä loppua loukkarilla fyffet. - Juntteja
Senkin kestää paremmin kuin venäläisen turistin
- petollinenauringonpaiste
Muuna aikana menettelee muttei keskipäivän auringossa. Suojakertoimet, juoma ja hyvät kengät.Kuljin Khao Lakissa kerran noin 10 km keskipäivän auringossa ja seuraavana päivänä mukavalla thaikkulekurilla lääkitystä ottamassa,
- pääpitääsuojata
Ultrajuoksija nulukkaa tuon 5 - 10 tuntiin kepposesti.
- Eituleenmakaamaan
Kolmen tunnin päästä lähdetään. Ne, joilla ei ole valkoista nenäliinaa, hankkikoon sellaisen.
- Ohohoo
Hyvä, mutta miten se liittyy kävelemiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826