Ne kaikki stoorit?! Vakkarit?! Trollaajat?! Miks kaikki lähtee..:( no iha sama tää on vaa Suomi24.
Missä vanhat käyttikset?!
18
166
Vastaukset
Minä olen täällä.
- nfvnvdfvn
Kaikki katoaa. (:
Aika kuollutta tosiaan.
- Tyttö15vee
Ootteks kuullu Lolihentaista?
- Siilimittaamaailmaa
Vakkarit lähtivät uudistuksen jälkeen uudelle palstalle.
Stooreja ei enää juurikaan kirjoiteta.
Trollaajia on aina. - 1234567890098765
Mulla on (vissiin)neljäs vuosi alkamassa. Toisaalta oon vaihellu näitä nimiä jatkuvasti enkä kuulunu samalla lailla tähän pulinoiden `yhteisöön`
-meisteri
(Käytän eri nikkiä ATM) - vhjjjkl
Aha.
- Pofu
Pofu on täällä yhä 8) Mutta Pofuna vain uudella vakkarifoorumilla. Suolessa minä olen lähinnä rölli, ja koitan sotkea paikat randompaskalla :) Ja jos törmäätte esim kaikkiin Peter Pan ei ole homo -tyylisiin, kyseessä lienen minä
- kikkeli.petelius
Mun nimimerkki pöllittiin ku en ollu rekisteröityny enkä muutenkaa jaksa enää röllätä tääl. Ps. se nimimerkki oli Trollhåttan
- Fluide
Lähdimme uudelle, vähemmän nololle palstalle. Satunnaisesti käydään katsomassa, mitä meidän juurille on tapahtunut. Täällä ne pysyy, vakkarit vaihtuu mutta juttu on ihan yhtä järkevää/järjetöntä. Suolostotarinat on siirtyneet vakkareiden mukana uusiin pulinoihin. Jos sellaisia kaipaatko, KIRJOITTAKAA SAATANA ITSE.
-On and off vakkari ja wappipulinoitsija Fluttershy Aw. Here I am. Mutta pulisen vain meidän "evakossa". Siis siellä vähemmän nolossa pleississä.
- Juuuuuuuu
Mille uudelle palstalle???
http://pulinat.keskustelu.info/index.php
Mutta nääh.... Täälläkin olisi eloa, jos vain yrittäisimme.- hauka.kalastaja
Hyssshhh Ollaan hiljaa, että saadaan kalaa.
- 35644gT
Mistäköhän nimimerkki lolihentain viha Tissua kohtaan oikein kumpuaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14020028/lolihentai-tervetuloa-palstalle!#comment-82486338- Ögre
No kyllä vihata saa jos haluaa.
No vittu älä valita homo t:potterfani
Ps:tlin uudeksi käytjäksi trollaamaan tänne homojen ja lesbojen palstalle noi onko ny hyvä mieli homo?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416