Vuokrataan mökki / Juhannus

Kristina1989

Viisihenkinen perhe vuokraa mökin viikoksi / reiluksi viikoksi juhannuksena 2016. Joensuusta 80-90 km säteellä . Esim Liperin alue, Koli, Heinävesi. Vesistön lähellä . Max 500€

kristina.mantymaa@gmail.com

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
        Maailman menoa
        458
        2411
      2. Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'

Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni
        Maailman menoa
        135
        1324
      3. Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa

En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh
        Maailman menoa
        285
        1189
      4. Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Kun, et kerran lähesty?
        Ikävä
        182
        1106
      5. Parveketupakointi

Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa
        Maailman menoa
        137
        1046
      6. Mulla on ikävä sua

Se on paisunut ihan valtavaksi ja täyttää mun koko pään. Naiselle
        Ikävä
        45
        966
      7. Olen pahoillani

Ei ollut muuta vaihtoehtoa
        Ikävä
        46
        863
      8. Kellyn velat on jo 34000 ja on kelan asiakas.

Tälläistä nää naiset on kaikki samanlaisia, kun mies ei maksa niiden velkoja ja elämää niin kaikki menee vaan ulosottoon.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        46
        847
      Aihe