Mielipiteitä Kyyjärven omasta "ryyppyluolasta" asiallisia kommentteja kiitos.
Villiviini
9
1142
Vastaukset
- juoppo
Aivan huippupaikka ystävällinen henkilökunta hyvät kohteliaat järjestysmiehet. Hyvä meininki paljon vapaita varattuja naisia todella harvoin rähinöitä tappeluita. Kannattaa tulla kauempaakin Kyyjärven paras ravintola.
- mummotovella
Asiakkaita illassa max 10-20, portsarina mummo joka kulkee rollaattorilla. Poliiseja ei saa soittaa jos tapellaan, omistaja vaan kiljuu lopettamaan. Ja tähän paikkaan vielä sisäänpääsy joka ilta, saisivat maksaa ihmisille että ne tulee sinne.
Kamala räkälä. - mummot
Ei tietenkään poliiseja lähtee anniskeluluvat. Hienoa kun Kyyjärvellä edes yksi ravintola ei varmaankaan kauan tällä menolla.
- Suomipoeka
Onko siellä ala-ikäisiä baarissa?
- alaikäinen14
Ei varmaankaan parremminkin yliikäisiä jos portsarikin kulkee rollaattorilla.
- Pizzattaa
En tiedä paikkaa paremmin,kun en ole sikäläisiä,mutta pari kertaa käynyt pizzalla ja rehellisesti sanon, että loistavia ovat.
- Slatan
Ei parempaa saluunaa koko suomessa :) meininki on hyvä kun vain sattuu jotain muutakin kun karaokea olemaan ohjelmassa.. Järjestysmiehet ei ole viihtyneet koskaan siellä yhtä iltaa kauempaa en tiedä sitten miksi ;) Airi hoitaa.
- 345tyhjm
Onko se joku ravintola?
- Kraakraaaaa
Se on portti taivaaseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391