Tarkoitus vaihtaa kyseinen auto,kertokaa kokemuksia,en tarvitse älä osta,paska,ymmämuuta päästö huijaus kommettia
Millaisa kokemuksia Golf Alltrack
8
7380
Vastaukset
- herravain
Samoja ajatuksia, mutta hiljaista on kommenttien osalta.
Itse mietin vielä Skoda Octavia, Insiginia ja Variant alltrack välillä. Melutaso varmasti on ainakin itselleni numero yksi valinta ja sitten toki penkit. MIllaisia vaihtoehtoja olet käynyt itse läpi?- Hiljaiseloa
Hiljaista on kommenttien laita, kun ei totuutta saa kertoa, kuten aloittaja halusi.....
- inex
Skoda ja tai bmw x1 mutta sitä en nelikkona hinta nousee katsotaan nyt
- inex
Kauppa meni skoda octavia 2,0 tdi dsg scout 4x4 hyvät varusteet 3 v huoltosopimus
ja sen minkä ajoin ei sen huononpi kuin wv golf vastaava mutta halvempi - halpaskoda
inex kirjoitti:
Kauppa meni skoda octavia 2,0 tdi dsg scout 4x4 hyvät varusteet 3 v huoltosopimus
ja sen minkä ajoin ei sen huononpi kuin wv golf vastaava mutta halvempiOot varmaan ostanut tuon jonkun firman piikkiin. Ei kukaan laita 45 000 euroa omia rahojaan skodaan..
- wbb
itse päädyin alltrackiin ergoactive-penkit ja kolme vuotta ilmaiset huollot ja korjaukset puolsivat päätöstäni. valmistumista odotellen.
- Voovlomies
Itse ostin tälläsen ja vein samantien paaliin. Lähetin kuvan myyjälle. Vähän ihmetteli miksi en vain palauttanut. Mut en asioi paskaliikkeissä kun kerran. Nyt on Volvo ja homma toimii.
- kinkilläenaja
voovlomies ajelee silmät vinossa kiinalaisella volvolla kuten kiinalaisetkin hahhah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761