Ärsyttää olla pitkä.

Lianpitka

Olen 13v poika ja olen 167cm pitkä. Olen siis seiskalla ja olen luokan pisin poika. Ärsyttävä kun kaverit on lyhyvii ja ite oon niin pitkä. Isoveljeni on ysillä ja on noin 179cm pitkä ja isäni on jotain 180cm joten itsestänikin tulee varmaan noin pitkä. Haluaisin mielummin olla aikuisena 165cm pitkä kuin 180cm.

33

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wjfaagoushh

      Tytöt tykkää pitkistä jätkistä

      • Lianpitka

        Meilläpäin lyhyet on tyttöjen mieleen


    • suomifinlandperkele

      Pitkänä oleminen on kyllä kätevää kun sentään ylettyy ottamaan kaapeista asioita :D
      T: 176cm 14v

      • Homorunkkari

        176 ja pitkä ei kuulu samaan lauseesee.


      • vähävitukäteväähei

        ja on myös vitun kätevää kun pää osuu joka saatanan asiaan johon voi osua kun niin helvetin pitkä


    • Kekdkfk

      Oon saman ikäne ja suunnillee yhtä pitkä ja oon luokan toiseks lyhyin poika...

    • 13poika

      Voi sinua ruipeloa oon 183cm ja kasvu ennusteeni on n.200cm
      Oon 13v

    • Tyttöjostain

      No et sä ny mikää pitkä oo mun veli on 178cm eikä luokan pisin 8lk
      Ps. Pitkät pojat on kivempii

    • hhhhaha

      Ei 180cm edes ole pitkä. 190cm voi jo sanoa että tavallista pidempi

    • Tyttö022

      Mun mielestä sä oot lyhyt :DD meidän luokan lyhyin TYTTÖ on jotai 170cm :DD

    • ootsopivanmittane

      Mitä vit, ei toi kyllä lyhyt ainakaa oo. Hiukan normaalia pitempi ikäisekseen. Kuule alottaja, sul on iha hyvä pituus, usko pois pojan ei oo hyvä olla alle 170cm pitkä

    • EI-VIDDU-MAGE

      Mitä vittua? Oon 6-luokalla ja 170 senttiin enkä oo ees pisin meidän luokasta. Hanki elämä! D:Mage ja Viljami :DD

    • Jeahboy

      Oon 6 ja meen kohta 7 ja oon nyt 176

    • ootkylokeiomanaittenäs

      Jos oot pitkä ni ihan.sama. Ja oon varma etten oo ainoo tyttö josta on ihanaa katsoa poikia ylöspäin ❤

      • tykkäänpitkist

        Mä oon täysin samaa mieltä! On ihanaa ku poika on pitkä


    • Penainen

      No tuskin tytöt minkään itteensä lyhemmän tyypän kaa oikeesti haluu olla...

      • vinkkivink

        Sul on kyl oikeen lain ajatusmaailma


    • ugfkbgug

      Huutista manletille :D

    • jolee14

      Olen 185 cm mutta isäni on 197
      Olen 14 v poika

    • Kkkkubvgykn

      Mistä lähtien 167cm on ollut pitkä

    • Siis sähä oot aika tavallise pitune

      T. 13v 180 (nyt vähä enemmä)

    • Öäöäöööäö

      Yleensä kaikki tytöt haluu että pojat on
      pidempii, ku tytöt. Ite ainaki saatetaa kavereidenkaa alkaa sureen ku kaikki pojat on lyhyempiä! Olkaa vaa ilosii jos ootte pitkii. Jos ette ite tykkää ni tytöt ainaki! :D

      • ihg

        Jep,näin tyttönä voin sanoo et on ärsyttävää jos poika on lyhyempi... joten jätkät se on hyödyks olla pitkä;) ainaki tytöt ajattelee sillai:) :D


    • 164

      Mä ainaki tykkään pitkist jätkist, ku oon itekki 164cm ;)

    • Ellutäsheii

      Pitkät pojat on ihanii ;)

    • pitkätyyppi

      Oon ite tällä hetkellä 180cm 14v seiskalla. Mun kasvuennuste oli 170cm :Ddddd ittenimielest on kiva olla pitkä. Kannattaa sit treena lihakset kuntoo nii ei kyl tuu kukaa sanoo vastaa. Jos oot pitkä ja hyväkuntoine nii tulee menee hyvin

      • Samaamieltä.Fi

        Niimpä, pitkä ja läski<


    • 176sentinentyttö

      Onpa teidän luokalla lyhyitä poikia!

      No, tilanne ei varmaan säily tuollaisena kovin pitkään. Eiköhän sieltä parin vuoden sisällä joku hurahda sinusta ohi. 180 cm mieskään ei ole erityisen pitkä, joten ota ihan iisisti, vaikka sinusta tulisi 190 senttinen niin olet ihan normaalin miehen pituinen.

    • Anonyymi

      No mun vanha luokkalainen oli 6lk joku 180cm jo

    • Anonyymi

      No, aika metka että poika tuntee olevansa liian pitkä. Yleensähän tytöt aina haluavat olla lyhyitä.
      Mutta minkäs sitä geeneilleen voi..?
      Itse olin 6. luokan alkaessa, eli 12-vuotiaana, 175cm pitkä ja kasvoin vielä hitosti 6. luokan aikana. Seiskan alkaessa olin jo yli 180cm pitkä.
      Olihan tuo aika koomisen näköistä, kun olin koulun pisin oppilas ja opettajiakin pidempi(yhtä open lukuun ottamatta). Ja seuraavaksi pisin oppilas, joka oli myös mun bestis, oli 155cm pitkä poika.
      Mutta ei se haitannut, toisaalta tykkään olla pitkä ja roteva. Mieluummin se kuin lyhyt ja luiseva. Mutta jokainen tavallaan.

    • Anonyymi

      Et ees oo kauheen pitkä, ite olin 13 v:nä 178 pitkä.

    • Anonyymi

      Olin sinun ikäisenä jo yli 180cm pitkä, 12 vuotiaanakin jo 6. luokan alkaessa 174cm pitkä. Nykyään 190cm.
      Olen ylpeä pituudestani, vaikka ei lyhyyskään ole paha asia.

    • Anonyymi

      mä olen seiskalla ja olen 180 cm pitkä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe