Jos tuo pitää paikkansa. Aikoi myös päivittää suoraan, vaikka sivun mukaan pitää ladata erikseen, piti poistaa ladatut tiedostot ettei asenna kun käynnistää uudelleen.
"64-bittistä Windowsia käyttävälle 64-bittinen Firefox on tervetullut uutuus, selain on nopeampi ja vakaampi. Mutta se ei sovi kuitenkaan kaikille. Vain harva Firefoxin laajennus toimii 64-bittisessä versiossa.
Mozilla haluaa eroon NPAPI-laajennuksista vakaus- ja tietoturvaongelmien takia. 64-bittinen Firefox tukee ainoastaan Flash-laajennusta. Mutta esimerkiksi nettivideopalveluissa paljon käytetty Silverlight-sisältö ei lataudu lainkaan. Myöskään Javaa hyödyntäviä web-sivuja ei pysty käyttämään."
http://www.tivi.fi/Vinkit/64-bittinen-firefox-vihdoinkin-windowsiin-6241297
64bit Cyberfoxissa on toiminut kaikki, mutta varmaan siitäkään ei sitten kannata ottaa uusinta päivitystä, silverligthia ja javaa tarvitsee lähes kaikilla sivuilla ja ellei lisäosatkaan toimi, ei koko selaimella tee mitään.
Firefox 64bit, ei kannata ladata
6
117
Vastaukset
- huonoa_laatua
Firefoxin laatu alkaa heiketä. Nyt minulla Firefox jatkuvasti rutisee oletushakukoneesta. Tätä joutuu jatkuvasti yhä uudestaan syöttämään, eikö se kerralla tajua minkä käyttäjä haluaa asettaa oletushakukoneeksi?
Tämä alkaa jo ottaa hermoille kun joka käynnistyksen jälkeen joutuu asettamaan uudestaan oletushakukoneen.
Firefoxin versio on nyt 43. - hoppeevalo
Silverlightiä ei tarvi just missään, eikä kohta sielläkään.
- soopatykki
Millä sivuilla tarvitsee javaa? Ei kannata lisätä omaa soopaa näihin "uutisiin"
- Äläusko_kaikkeen
Kannattaa... tai ainakin kokeilla. Raflaavia ja tarkoitushakuisia tuollaiset otsikot...!!!!!
Ainakin minun kannatti ladata. Adblocin voi poistaa, suurin osa uutisvideoista näkyy ilma flachia ja Silverlight-sisällön olen boikotoinut jo vuosia eli minulle ei mitään ongelmaa totuttuun nettiselaamiseen. - kulitettu
Ei kannata vaihtaa ainakaan vähän vanhempaan koneeseen.Testasin ja selaus hidastui merkittävästi.Palailin 32 seen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450