Firefox 64bit, ei kannata ladata

mikääneitoimi

Jos tuo pitää paikkansa. Aikoi myös päivittää suoraan, vaikka sivun mukaan pitää ladata erikseen, piti poistaa ladatut tiedostot ettei asenna kun käynnistää uudelleen.

"64-bittistä Windowsia käyttävälle 64-bittinen Firefox on tervetullut uutuus, selain on nopeampi ja vakaampi. Mutta se ei sovi kuitenkaan kaikille. Vain harva Firefoxin laajennus toimii 64-bittisessä versiossa.

Mozilla haluaa eroon NPAPI-laajennuksista vakaus- ja tietoturvaongelmien takia. 64-bittinen Firefox tukee ainoastaan Flash-laajennusta. Mutta esimerkiksi nettivideopalveluissa paljon käytetty Silverlight-sisältö ei lataudu lainkaan. Myöskään Javaa hyödyntäviä web-sivuja ei pysty käyttämään."
http://www.tivi.fi/Vinkit/64-bittinen-firefox-vihdoinkin-windowsiin-6241297

64bit Cyberfoxissa on toiminut kaikki, mutta varmaan siitäkään ei sitten kannata ottaa uusinta päivitystä, silverligthia ja javaa tarvitsee lähes kaikilla sivuilla ja ellei lisäosatkaan toimi, ei koko selaimella tee mitään.

6

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoa_laatua

      Firefoxin laatu alkaa heiketä. Nyt minulla Firefox jatkuvasti rutisee oletushakukoneesta. Tätä joutuu jatkuvasti yhä uudestaan syöttämään, eikö se kerralla tajua minkä käyttäjä haluaa asettaa oletushakukoneeksi?
      Tämä alkaa jo ottaa hermoille kun joka käynnistyksen jälkeen joutuu asettamaan uudestaan oletushakukoneen.
      Firefoxin versio on nyt 43.

    • hoppeevalo

      Silverlightiä ei tarvi just missään, eikä kohta sielläkään.

    • soopatykki

      Millä sivuilla tarvitsee javaa? Ei kannata lisätä omaa soopaa näihin "uutisiin"

      • Ei käytännössä millään sivulla samoin kuin Silverlightia.


    • Äläusko_kaikkeen

      Kannattaa... tai ainakin kokeilla. Raflaavia ja tarkoitushakuisia tuollaiset otsikot...!!!!!

      Ainakin minun kannatti ladata. Adblocin voi poistaa, suurin osa uutisvideoista näkyy ilma flachia ja Silverlight-sisällön olen boikotoinut jo vuosia eli minulle ei mitään ongelmaa totuttuun nettiselaamiseen.

    • kulitettu

      Ei kannata vaihtaa ainakaan vähän vanhempaan koneeseen.Testasin ja selaus hidastui merkittävästi.Palailin 32 seen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe