Kehveli vuokralle?

hki750

Eräs tuntematon kehveli haluaisi muuttaa vuokralle omistamaani asuntooni. Hki, 750€/kk.
Häneltä ei kuulema löydy luottotietoja eikä työpaikkaa, mutta hän olisi valmis maksamaan takuuvuokran lisäksi vuoden vuokrat etukäteen sopimuksen kirjoittamisen yhteydessä. Käteisellä.
Alustavasti sanoin että homma onnistuu, kunhan paikalla on todistaja ja kuitit kirjoitetaan. Rahalle olisi käyttöä.

Kysymys: Pitääkö minun selvitellä rahojen alkuperää? Suoraan sanottuna en välitä, mutta entä asian juridinen puoli?

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikfjpdsivkmdpfvoi

      Pyydä nyt ensin henkkarit watsappilla. Tarkista sitten ulosottorekisteri ja luottotiedot. Tuomiot käräjiltä voit pyytää sotulla myös.

      Jos ei huumerikollinen niin ota toki rahat pois.

      Kirjoita tänne miten kävi ?

    • Selviteltävää_tulossa

      Haisee ongelmilta kauas, eikä ole niinkään mukavaa olla rikollisen tukikohdan vuokraisäntänä. Joko Helsingissäkin on noin vaikeaa löytää kunnon väkeä asuntoonsa?

    • ei.luottotiedotontakaan

      Joko:
      a/ vuoden määräaikainen soppari ja toivot parasta
      b/ etsit paremmantuntuisen vuokralaisen
      yleensä luottotiedottomia ei kandee ottaa, saapi paremman tuoton kun pitää asuntoa tyhjänä..
      Jos epäilet rahanpesua niin viranomaisille on meili mutta ei näin pienestä summasta yksityisen henkilön kannattane välittää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1373
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1269
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1060
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      861
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      612
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      588
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      573
    Aihe