Eräs tuntematon kehveli haluaisi muuttaa vuokralle omistamaani asuntooni. Hki, 750€/kk.
Häneltä ei kuulema löydy luottotietoja eikä työpaikkaa, mutta hän olisi valmis maksamaan takuuvuokran lisäksi vuoden vuokrat etukäteen sopimuksen kirjoittamisen yhteydessä. Käteisellä.
Alustavasti sanoin että homma onnistuu, kunhan paikalla on todistaja ja kuitit kirjoitetaan. Rahalle olisi käyttöä.
Kysymys: Pitääkö minun selvitellä rahojen alkuperää? Suoraan sanottuna en välitä, mutta entä asian juridinen puoli?
Kehveli vuokralle?
3
101
Vastaukset
- ikfjpdsivkmdpfvoi
Pyydä nyt ensin henkkarit watsappilla. Tarkista sitten ulosottorekisteri ja luottotiedot. Tuomiot käräjiltä voit pyytää sotulla myös.
Jos ei huumerikollinen niin ota toki rahat pois.
Kirjoita tänne miten kävi ? - Selviteltävää_tulossa
Haisee ongelmilta kauas, eikä ole niinkään mukavaa olla rikollisen tukikohdan vuokraisäntänä. Joko Helsingissäkin on noin vaikeaa löytää kunnon väkeä asuntoonsa?
- ei.luottotiedotontakaan
Joko:
a/ vuoden määräaikainen soppari ja toivot parasta
b/ etsit paremmantuntuisen vuokralaisen
yleensä luottotiedottomia ei kandee ottaa, saapi paremman tuoton kun pitää asuntoa tyhjänä..
Jos epäilet rahanpesua niin viranomaisille on meili mutta ei näin pienestä summasta yksityisen henkilön kannattane välittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804