Tein listan palstan winhihhulien aseista Linuxia vastaan:
-mainosklikkaustilasto
-tuhoamiset
-toimimattomuudet
-vaikeus
-bongipiippu
-peräkammari/peris
-lyijyverho
-Mikaksi/Matiksi nimittely
-7/8/9 vuotta ilman haittaohjelmia
-windows on k ä y t t ö j ä r j e s t e l m ä
-lavastetut kuvankaappaukset
-Jeesus
-Jumala
-oikeat ohjelmat
-Linux-ytimessä ei ole silverlightiä valmiiksi asennettuna
-30 tulostinta
-huawei 153E
-"MTV-3 katsomo"
-homoksi nimittely
-pieruhuumori
-Ubuntu on ruskea
-yksinpuhelu
-ikivanhat uutiset, jotka on selitetty monesti
-uutiset harhaanjohtavilla otsikoilla
-Linux on tubutin
-LG:n CD-asemat vuonna 2003 http://www.itviikko.fi/muu/2003/10/31/linux-ongelman-syypaa-olikin-lg/20033544/7
Varmasti monia asioita jäi puuttumaan, mutta tässä ne mitä tuli päällimmäisenä mieleen.
Palstan winhihhulien argumentit
7
55
Vastaukset
- Linuks_kadotus
Kun nyt olet näin pitkään seurannut tätä palstaa, mihin unohtui se tärkein: †
Mutta luulisi jo noillakin tiedoilla linuks-tubuttimien häviävän tästä maasta pysyvästi.....†- käytä_silmiä
Jeesushihhulointi oli jo listalla.
- HihhulointiLoppuu
Suomikin siirtyy lähemmäs sivistysvaltioita.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/jumala-poistuu-suomen-oikeussaleista-ensi-perjantaina/2202796
- Suloinen_Windows_rules
Taas yksi kokeilu linuksilla takana ja samoin seurauksin - ei toimi.….†
Ei voi muuta todeta kuin että onneksi on Windows…...♥- valehtelijoiden_klubi
Kädetön, päätön .….†.
"Suurin ero kissan ja valheen välillä on se, että kissalla on vain yhdeksän henkeä." sanoi Mark Twain
- Ubutubutintin
Tottahan tuossa suurin osa on kuten että Ubuntu on ruskea ja siihen ei saa oikeita ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522