Kirkkonummen Kantvikissa kiertää nyt mies, joka kertoo olevansa yläraajavammaisten yhdistyksestä. Sellaista yhdistystä ei netistä löydy. Myy kalliita kynttilöitä. Näyttää että puuttuu toinen käsi. En kehdannut pyytää, josko ottaisi takin pois.
Huijarimyyntiäkö
Invalidi-vai-ei
5
440
Vastaukset
- Korsolainen
Vantaan Korsossa tänään samanmoinen tapaus, miehellä keskipitkät vaalean kiharat hiukset. Ikä noin 30 . En kerinnyt kuulemaan mitä liittoa "edusti".
- Emäntäinen17
Sama mies tänään Paloheinässä Helsingissä. Olisi jännä tietää, oliko tarina tosi. Ostin kympin kynttilän...
- Anonyymi
Tänään kävi Masalassa. Näytti ihan Remu Aaltosen pojalta.
- Anonyymi
soittakaa 112 jos ei näytä lupaa. voi olla tutkia ennen murtoa myöhemmin.
- Anonyymi
Samainen mies nähty Puistolan suunnalla eilen 17.12.2023 - oli vähän äkäinen kysyttäessä, kuka on ja mistä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096