Lahdessa kolmen hengen solu-asunnosta vapautuu yksi huone Tammikuussa 2016.
Yhdelle mukavalle asuntokaverille olisi vuokrattavana tilava huone alkovillisella nukkumatilalla.
Osakehuoneisto sijaitsee aivan Lahden ydinkeskustassa, Vesijärvenkatu 18 15110 Lahti.
Aleksanterinkadun ja Vesijärvenkadun risteyksessä, Sokoksen korttelissa, Kauppakeskus TRIO on risteyksen toisella puolen. Kaikki palvelut löytyvät kävelymatkan päästä.
Mahdolliselle autolle on vuokrattavissa lukitulta sisäpihalta lämmityspistokkeellinen autopaikka.
Kokonaisuudessaan osakehuoneistoon kuuluu 3H K Kph/Wc Et Lasitettu parveke yhteensä 67m2 hissillisessä neljännessä kerroksessa.
Jokaisella on oma huone säilytyskaapistoineen.
Lisäksi keittiö/Kk, eteinen, WC/pesutilat ja oleskelutila ovat yhteisessä käytössä.
Vuokra 385,00/kk/hlö vesimaksu 20,00/kk/hlö. Sähkö yhteisen mittarin mukaan.
Kahden kuukauden vuokratakuu ja soveltuvuus yhteisasumiseen.
Vuokrataan lyhyt tai pitkä-aikaiseen käyttöön.
Tiedustelut ja näyttö Seppo Miettinen Puh. 0400-284649
Room for rent in a shared apartment in Lahti. Kimppakämppä, Yhteisasunto, Solu-asunto.
Luotettavaa asunnonvuokrausta jo vuodesta 1972 lähtien Lahti, Alavus, Helsinki, Tampere, Seinäjoki.
Yhteisasunnosta iso huone 15m2 Lahden keskustassa
YhteisasuntoLahti
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319