Jätetään nyt hetkeksi mamut ja upm löyhkä taaksemme,sekä muut negatiiviset asiat ja kertokaapas jotain hyviä asioita jeppiksestä! :) parhaimat ruokapaikat tai baarit. Paikat missä omadielu lepää. Kenties kaupungin kuumin tytsy tai kolli?ihan mitä vain kertoa kugan on positiivista! :)
Minusta täälä on paljon hienoja paikkoja kuten fäboda,monet hienoimmat paikat löytyy ihan luonnosta .talvisin kävis on nättinä kun lunta ja isot usko,toivo ja rakkaus ripustettu loistamaan katuja... sit iso hatun nosto näilleuuden tien tekijöille! ovat tehneet ahkerasti töitä ja varmasti tulee hienot tiet ja kävelykadut :)
Hyviä asioita pietarsaaresta
16
134
Vastaukset
- Happy_Days
Tiet numero 8 ja 741.
Gumbaijaa ! - beethooven
Vanhusten mahtava kirpputorihanke entisessä tulitikkutehtaassa numero 1. Jaakonpäivien happeningit ehkä sitten se 2. Stadilaisittain ajatellen se uskomaton rauha jonka voi aistia kaikkialla jopa kaupungin keskustassa koiran kanssa liikkuessa. Kuten Koulupuistossa ja Skattalla eritoten ja lähes joka päivä ja etenkin vielä ilta.
- anteroylipäiväinen
Suvakit ja Mamut
- Jeppisgirl87
Ite tykkään myös koulupuistosta. Ei mua ole koskaan sielä juopot häirinneet vaikka joitakin se tuntuu haittaavan ... skata onkin ehittomasti hienoin alue täälä!
- Jeppispoju
Ei muakaan ne puiston juopot haittaa. Monesti oon käyny siellä haahuilemassa.
- Nunja
Upea kaupungintalo sen ikkunassa surullinen näky
Jakobssonin haamu. - kohtuukäyttäjä
Puliukot ryyppää rivissä Prisman edustalla.
- Kebappiakoneeseen
Jörskillä on hyvää sapuskaa, ei mitään donaldsinsontaa.
- LCHF
Korv görans!
- IsoCEE
Göranin kebabin hinta lähentelee jo gourmet-aterian hintatasoa.
- Ottooppilas
Onko hinnat nousseet paljonkin? En ole uudessa jörskissä edes vielä käynyt...
- beethooven
Ottooppilas kirjoitti:
Onko hinnat nousseet paljonkin? En ole uudessa jörskissä edes vielä käynyt...
Vanhasta kioskista ostin tosinaan mutta sitten huomasin että viereisestä Halpahallista saa sitä paljon halvemmalla.
- calle060
lessut veivaa teurasjätettä rullalle ja sanovat kebabiksi
- jeppispoppis
Pari kertaa meinannut ostaa Snellmannin kebabia Prismasta, mutta on loppu. Ostin sitten Poutun kebabia. Ei ole paikallista, ja se on kalliimpaakin.
- beethooven
Tosiaankin kaupunkilaiselämään tavallaan kuuluu se että jokunen paikallinen istuskele aikaansa siellä puistossa ja naukkailee pullosta välillä vähäsen tulilientä yms. Usein kesällä heitä näkee siinä kultakala lammen vieressä. Ei ole ollut mitään ongelmaa ja ovatpa jo jopa yrittäneet tervehtiäkin ruotsiksi siinä koiran kanssa liikkuessani. Mutta helsinkiläisenä en taida olla ihan hevin vietävissä suuntaan jos toiseen arvaten kuitenkin. Sen sijaan arvaan että nykyään koulupuisto on nuorison dokaamispaikka numero 1. Siinä sivussa saattaa sitten puolivahingossa tulla tallatuksi jokunen kasvikin ? Toisaalti kun itse olin nuori 1970-luvulla niin missäpä siitä muuallakaan dokattiin kuin joissakin Helsingin lukuisista puistoista usein miten ainakin kesäaikaan. Pietarsaaresta en tiennyt silloin vielä mitään muuta kuin jäätelön ja tupakkatehtaan sekä korkeintaan sijainnin rannikolla. Niin se vaan maailma muuttuu vielä myöhemmälläkin iällä näköjään. Kiitos siitä kuulunee omalle nuorisolle tavallaan jotka innostuivat vastustuksestani huolimatta jokunen vuosi sitten hyppäämään mustaan aukkoon ja tulemaan opinahjoon Pietarsaareen ainakin vielä toistaiseksi. Kaiken kaikkiaan kokemus kohdalktani tähän asti on kuitenkin ollut enemmän myönteinen kuin kielteinen. Ehkä ulkopuolinen ei tavallaan ota kantaa ihan joka vääntöön esim. kieli ym. kysymyksissä? Vaan pitää sitäkin vähää enemmän rikkautena kuin varsinaisena haittana mitenkään.
- Old_Men_Limbo
Luottamukselliset, perinteiset ja patinoidut suhteet paikallisessa päätöksenteossa.
http://www.lindsayfincher.com/potd-the-brezhnev-honecher-kiss-on-the-berlin-wall.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S212528Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3771401Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711331Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2071015Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.7981Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n187937Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j88869Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58869- 60853
Oulaskankaan päivystys loppuu
"Nyt on selityksen paikka alueen ihmisille, perussuomalaiset ja kokoomus: miksi ette puolustaneet Oulaskangasta?" Raa127790