En jaksa oottaa että saan lapsen!

olenvaanminä

Hei!
Oon 14v tyttö ja oon aina ollu kauheen vauva/lapsi rakas. Nyt mulla aina välillä tulee ihan melkee tuskanen olo ku aattelen kuinka pitkä aika siihen on että saan ekan lapsen:( Luen todella montaa vauvablogia ja mulla on 6 sisarusten lasta♡ Näin viime yönä unta että sain lapsen ja imetin sitä siinä unessa♥ Olisin mielestäni valmis äidiksi mutta en voi saada lasta vielä:( Nyt haluaisin tietää miten voisin lievittää tätä vauvakuumetta tai että se ei olisi kokajan mielessä:)
Kiitos vastauksista!:)

18

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kypsämies

      Helpointa varmaan olisi että hankkisit lapsen tai unohdat lapset kokonaan. Itselläni oli hirveä vauvakuume mutta se lähti kun menetin sisaren. Huom olen 15v poika!!!

      • Kypsämies

        Ja miksi et voi saada lasta nyt?


    • 16Väiti

      Jos isäsi käyttää kondoomia äitisi kanssa niin ehkä voisit kähveltää sen ja arvaatkin varmaan loput. kannattaa etsiä roskiksista. tuskin vanhempasi saavat koskaan tietää totuutta ja jos isäsi on sulle kovin vihanen niin ainahan voit kiristää häntä uhkailemalla että kerrot poliisille hänen raiskanneen sinut :)

      • gesgarght

        Aika sairaat setit. Ja tiesitkös että mälli pilaantuu aika nopeasti.


      • vääryksiä-syntyy

        todellakin SAIRASTA!! ilmeisesti "raukka" tullut hyväksi "käytetyksi...!!


    • Poika___15v___Mies

      Voit myös tavata jonkun kivan pojan ja alkaa seurustelee ja puhua siitä ja katsoa miten käy. En nyt itse suositelisi ketään mutta itse olen vapaa.

    • Wertuerss

      Mikä on sun kik niin voidaan tehdä se vaikkapa nyt :)

    • koodekki

      Varmasti myös uudet tulokkaamme vastaanottokeskuksissa auttaisivat mielellään.

    • jujujukibikbsksksksk

      Heh, kun olin pari vuotta sua nuorempi, niin äiti osti mulle nuken, ja se oikeasti lievitti sitä vauvakuumetta.

    • kuunliljat

      Kyl sitä ehtii,ite oot laps vielä.Synnytystuskat (ei kaikilla),korvatulehduskierre,koliikki valvomomista,heräät parin tunnin välein syöttään,oot hermoraunio väsymyksestä,vastuu koko elämän tai ainakin kun täysikänen,rahaa pitää olla kaikki maksaa ym.mukavaa mut tämä oli faktaa eikä pelottelua.Hyviä asioita on tuplasti enemmän mut teiniäidiksi en suosittele.Lapsi tarvii vastuulliset vanhemmat isällä myös oikeudet ja velvollisuudet, tukiverkosto tärkeä.Lapsi kasvaa ja tarvii vanhempia myös aikusena se on sitoutumista kun päätetään hankkia lapsi.

    • tytsykkä16vuotta

      Etkö voisi hoitaa sisarustesi lapsia, kun niitä on 6 kappaletta.
      Lue myös Perhe osiosta nuorista perheistä, niin sieltä löydät ehkä realiteetteja, minkälaista se vauvan kanssa eläminen oikeasti on.
      14 vuotiaana hoitaa lasta 24/7 vuosia, vuosia.
      Kaverit bailaa, käy leffassa, diskoissa, baareissa, matkutelee, tekee mielenkiintosia duuneja.
      Sä olet vaan himassa rahapulassa hoidat pikkumussukkaa 24/7, eikä muuta elämää ole tulossakaan moniin vuosiin.
      Kyllä lapset on kivoja, tykkään niistä tosi paljon, mutta ei nyt vielä, ei sulle, eikä mulle.
      Miehiinkään et koskaan voi luottaa. Monet pojat on kyllästyneet leikkimään kotia jo vuodessa ja lähteneet menee.
      Sä et voi lähtee, sä oot ja pysyt lapsenhoitajana.

    • 4mrkm543vd543mkgfd

      Miksi et voi muka saada lasta vielä?

      • menkatidari

        oletko kuullut sellaista asiaa kuin sukukypsyys


      • Anonyymi
        menkatidari kirjoitti:

        oletko kuullut sellaista asiaa kuin sukukypsyys

        Joo ja se on tapahtunut viimeistään 13 vuotiaana idiotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja se on tapahtunut viimeistään 13 vuotiaana idiotti.

        ? Ei pidä paikkaansa, minun menkkani alkoivat vasta 16-vuotiaana. 13 on keskiarvo


    • Hei 14- vuotias tyttö!
      Aiemmin saitkin jo kommentin, että sinulla on sisarusten lapsia, joita voit hoitaa. Ajattelen ihan tavalla. Mielikuvat ovat sallittuja, mutta niiden toteuttaminen on eri asia. Näit unta, jossa imetit vauvaa. Ehkä unesi liittyy seksuaaliseen kehitykseesi, jossa voi herätä erilaisia mielikuvia.
      Toive vauvan saamisesta herää useilla rakastumisen jälkeen. Rakastumisen vaihetta kestää aikansa ja aiheesta on kirjoitettu, että sitä seuraa rakastamisen, kiintymisen vaihe ja mahdollisesti yhteinen elämä. Monet eivät vielä heti rakastuttuaankaan toivo lasta vaan sitten kun kumppaniin on tutustunut riittävän hyvin. Lapsen äiti tarvitsee toisen aikuisen turvaa. Tämä toinen aikuinen on useimmiten lapsen isä.
      Hyvää koulun kesälomaa ja myös mukavia hetkiä sisarusten lapsia hoitaessasi : )
      Terveisin
      Saapas Helsinki, Annikki

    • Hei 14- vuotias tyttö!
      Aiemmin saitkin jo kommentin, että sinulla on sisarusten lapsia, joita voit hoitaa. Ajattelen ihan tavalla. Mielikuvat ovat sallittuja, mutta niiden toteuttaminen on eri asia. Näit unta, jossa imetit vauvaa. Ehkä unesi liittyy seksuaaliseen kehitykseesi, jossa voi herätä erilaisia mielikuvia.
      Toive vauvan saamisesta herää useilla rakastumisen jälkeen. Rakastumisen vaihetta kestää aikansa ja aiheesta on kirjoitettu, että sitä seuraa rakastamisen, kiintymisen vaihe ja mahdollisesti yhteinen elämä. Monet eivät vielä heti rakastuttuaankaan toivo lasta vaan sitten kun kumppaniin on tutustunut riittävän hyvin. Lapsen äiti tarvitsee toisen aikuisen turvaa. Tämä toinen aikuinen on useimmiten lapsen isä.
      Hyvää koulun kesälomaa ja myös mukavia hetkiä sisarusten lapsia hoitaessasi : )
      Terveisin
      Saapas Helsinki, Annikki

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe