Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ensimmäiset menkat(?)

menkkamiisukki

Moi! Oon ensvuoden alkupuolella 12v täyttävä tyttö. Rinnat alkoivat kasvamaan muutama vuosi sitten.

Tänään virtsani oli hieman rusehtavaa, ja ajattelin että olen vain juonut liian vähän vettä, mutta nyt illemmalla olin katselemassa televisiota, kun alkoi tuntua että pissat tulee housuun. Menin vessaan ja verta tuli mielestäni aika paljon. Verta oli suunnilleen kaikkialla alapäässäni, joten en ole varma tuliko se mistä reiästä. Veren mukana tuli paksu limakasa. En tiedä onko kuukautiset alkamassa, minulla ei vielä ole ennen ollut kuukautisia.

Lisäksi äitini on työmatkalla ulkomailla ja olen kotona isäni ja isoveljeni kanssa. Kelle puhun tästä asiasta?

9

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika13v

      Onks kik?

    • onneamatkaaaan

      Menkkasi todennäköisesti alkoivat. Jos et tiedä, missä äitisi sidetarpeet ovat, pistä nyt toistaiseksi vaikka vessa- tai talouspaperia suojaamaan. Jos kehtaat, kerro isällesi. Ja jos kehtaat, käy toki ostamassa sidepaketti (jos koet tarpeelliseksi), koska ei tolla paperilla kovinkaan usein pärjää kauhean hyvin.

      • menkkamiisukki

        Kiitos neuvosta! Verenvuoto loppui aika äkkiä, onko se normaalia? Entä tumma, paksu lima joka tuli veren mukana?


      • onneamatkaaaan

        Vuotosi loppui hetkellisesti ja se palailee sitten todennäköisesti myöhemmin illalla tai viimeistään parin päivän sisällä (juuri tämän takia kannattaa "suojautua", ettei sotke alushousuja vereen vuodon palatessa). Ja jos näin ei käy, on sekin normaalia, kun kuukautisesi vasta kuitenkin alkoivat. Tästä 'limasta' - olihan se siis muun vuodon väriä vastaavaa (eli verta)? Itsellekin tuli yllätyksenä, että tämän muun veren lisäksi tulee myös klimppejä (eli verihyytymiä), jotka tosiaan muistuttavat limaa. Tästä siis kai kysymys. Täysin normaalia, älä huoli. Tsemppiä asian kanssa :)


      • menkkamiisukki

        Juu, musta vähän tuntuu että ne on niitä verihyytymiä. Kiiton paljon vastauksesta :)


    • Juuujuujuujuuu

      Kerro isällesi vaan. Siis miksi et muka kertoisi :DDD

      • Juuujuujuujuuu

        Siis soita äidillesi ja kysy häneltä :)


      • menkkamiisukki

        Isälleni varmaan voisin kertoa, mutta hän ei osaa noita menkka-asioita, minulla ei myöskään ole siskoja.

        Äiti taas ei voisi mitenkään auttaa, kun tulee vasta viikon päästä työmatkaltaan. Kiitos kuitenkin.


      • Wertuerss
        menkkamiisukki kirjoitti:

        Isälleni varmaan voisin kertoa, mutta hän ei osaa noita menkka-asioita, minulla ei myöskään ole siskoja.

        Äiti taas ei voisi mitenkään auttaa, kun tulee vasta viikon päästä työmatkaltaan. Kiitos kuitenkin.

        Hauskoja menkkapäiviä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe