Vaihto-oppilaiden hyväksikäytöstä

TietoaTietoa

9

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TietoaTietoa
    • rtyuiiuy

sehän on selvää että seksiä siellä saa halusi tai ei, siksihän niitä otetaan perheisiin että saa painaa välillä vähän tiukempaakin kuin oma väljä akka

• BelgialaisenPojanKokemus
      • Rikollista

Järjestöt eivät piittaa nuorten kohtelusta:

ashleyjillianMAR 15, 2012

"My mother hosted foreign exchange students from this organization. I knew both of these boys. I have a picture of me with Kris at his high school prom. My mother knew this was going on and tried to report this repeatedly and she was ignored. It was the reason she stopped taking exchange students. She would not have anything to do with an organization that went to such lengths to protect a pervert and wouldn't do anything to stop him. I wish NBC would've called and talked to her about this. It is so sad, especially when people knew, but no one would do anything about it. What a huge injustice was done to these boys."

• TehkääIlmoitus
    • MoraalitontaTuomittavaa
    • Rikollista

Vakava ongelma vaihto-oppilastoiminnassa. Järjestöjä tämäkään väärinkäytös ei tunnu häiritsevän, koska sen kitkemiseksi ei ole vuosien saatossa tehty mitään. Samat pedofiilit hostaavat ja saavat uusia vaihtareita toinen toisensa perään. Vaihtareiden vanhemmat maksavat ja järjestö kiittää (todellisuudessa ei edes kiitä...) ja kuittaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60