Nazar-haku

Opashaku

Hei,
Olisi kiva tietää, onko täällä Nazarin haastatteluun menijöitä 13.1.?

35

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavastitulevaopas

      Laitoin hakemusta joulun aikana ja parit persoonallisuustestit tein sen jälkeen :) vielä ei ole muuta kuulunut! Onko sinulle varmistunut jo haastatteluun pääsy? Oliko sitä ennen joku puhelinhaastattelu? (olen kuullut aiempina vuosina päässeiltä...) Vähän hirvittää se puhelinhaastattelu, jos se on englanniksi, sillä pelkään jäätyväni täysin vaikka englantia ihan hyvin osaankin :D

    • Opashaku

      Oli mennyt roskapostiin videohaastattelupyynnöt. Ne jäi siis minulta välistä. Nuo persoonallisuustestit tein. Roskapostissa oli myös kutsu haastatteluun, josta kyllä tuli tekstiviesti. Oli ollut teknisiä ongelmia heillä. Englannin kanssa kyllä helposti jäätyy... :D

    • toivottavastitulevaopas

      Aa, voi hitsit, onneks kuitenkin huomasit riskapostikansiosta ne :) Mullekin tuli nyt kutsu haastatteluun jee! Mutta mitään videohaastattelupyyntöä ei tullut, mistähän siinä olis kyse? :o

    • Opashaku

      Ovat varmaan jättäneet koko videohaastattelun väliin, kun ei ole ihmisille tullut perille kutsut. Paljonkohan on väkeä tulossa? :)

    • videoopas

      Minähän väänsin videonkin :D

    • videoopas

      Ootteko muuten mistäpäin ite tulossa haastatteluun?

    • haastatteluunkanssa

      Ymmärsittekö muuten haastattelun ohjeista, että onko esitelmä hotellista tarkoitus pitää suomeksi vai englanniksi? :) Itseäni jäi vähän vaivaamaan.

    • Opashaku

      Oliko millainen videotehtävä? Ehkä parempi kun jäi tekemättä. :D En kyllä osaa sanoa onko suomeksi vai enkuksi. Kirjoitin suomeksi ja oon myös englanniksi sitä yrittänyt puhua vähäsen. Lähden Ylä-Savosta matkaan. Mietinnässä vielä, että tulisko yöbussilla vai miten tekisi. Haku on auennut uudelleen, joten eiköhän oo ollut tarpeeks hakijoita.

    • videoopas

      Video oli max. 1min englanninkielinen esittely video itestä.
      Minuutti oli muuten yllättävän lyhyt aika ja sai oikeesti miettiä mitä sanoo et sai tärkeimmät mahutettua siihen :D

      Ite oon kaakkois-suomesta tulossa ja päivän ensimmäinen juna ois helsingissä 8:48. Saa juosta sinne te-toimistoo :D

    • Oontulossamyös

      Mäkin oon tulossa haastatteluun. :) Jännää, minkäköhän verran sinne on tulossa porukkaa? :)

      Huh, aika kiire tulee juosta 15 minuutissa. :D Ite tuun keski-Suomesta, ni pitää tulla jo edellisenä päivänä Helsinkiin. :D

    • toivottavastitulevaopas

      Tuun kans keski-suomesta ja varmaa pitää kans edellisenä päivänä jo mennä :D ootteko muuten hakenu matkaoppaaksi vai aktiviteettioppaaksi vai molempiin? Ite hain pääasiassa aktiviteettioppaaksi vaikka matkaoppaan työkin kyllä kiinnostaa :)

    • Opashaku

      Onnea kaikille haastatteluun. Päätin itsekin lähteä päivää aikaisemmin, kun paremmin saa Omena-hotellissa nukuttua kuin bussissa.

    • Videoopas

      Huomenna nähdään! Tsemppiä! :)

    • Laitilanlikka

      Saitteko paikat? :) mä sain!

      • Oppaaksi

        Kumpaan tehtävään? Tänäänkö tuli ilmoitus? Olitko kumpanako päivänä haastattelussa? Ei ole vielä kuulunut eli ei varmaan paikka auennut.


    • Oululainennko

      Hei! Millainen haastattelu oli? Olen menossa huomenna haastatteluun ja jännittää.

    • toivottavastitulevaopas

      Ois tosiaan kiva kuulla onko muut saanu jo jotain tietoi et pääsikö? Mulle ei oo tullu viel mitäää mut jännä et toi rekrytointi on vielki käynnis ja osa saanu tyylii heti tietää (?) :D
      Ja haastattelukysymykset itessään oli mun mielestä suht helppoi, mut varmaa paljo tarkkaillaan siinä sit sitä millane persoona on :)

      • Oppaaksivaiei

        Joo, tosi outoa, että vielä jatkuu rekry - kaksi haastattelupäivää jo oli. Ei mitään tietoa ole tullut mullekaan! Tuntuu tosiaan kummalliselta, että joillekin on kerrottu heti.(?) Kerralla varmaan laittavat kaikille hylkäysviestin, jotka ei pääse.

        Ensin on haastattelussa ryhmäjuttuja ja sitten yksilöhaastattelu.


    • Tietämätönn

      Kuinka nopeaa ihmisille tuli tieto että pääsee nazarille?:) sanoko heti haastattelussa, vai esimerkiksi seuraavana päivänä?

    • Oppaaaaksimars

      Minäkin pääsin:)!! Olis kiva jutella jonku kans joka pääsi kans:)

    • Opashaku

      Onnea valituille! :) Työnhaku jatkuu. Jos ei Finnmatkoille oppaaksi, niin Suomeen matkailualan töihin.

    • Oppaaksiko

      Pääsittekö oppaaks vai aktiviteettioppaaks? :) Kuinka nopeesti saitte tietää haastattelun jälkeen, että pääsitte? Mulle ei oo vielä tullu mitään tietoa, eli en varmaankaan sitten päässyt.

    • oppaaksi2016kesällä

      Aktiviteetti oppaaksi pääsin, vaikka oppaanpaikkaa hain :) Mutta parin tunnin päästä haastatelusta tuli tieto:) aika paljon katsoivat haaastattelusa persoonaa, pääasia oli että osasi olla oma itsensä. Jos ei tällä kertaa tärpännyt, niin ei kannata lopettaa hakemasta jatkossa!! :)

    • Oppaaksihaluava

      Onks teillä oppaaks/aktiviteettioppaaks päässeillä millane koulutus ja työkokemus yms? :) Tosi paljon kyllä on ollu hakijoita Nazarille ja varmasti myös Finnmatkoille yms. Tuntuu ihan mahottomalta päästä. :/

      • Opashaku

        Restonomi ja työkokemus hotellissa. En usko, että koulutus on kaiken aajaoo Nazarilla, kun ei ole minimi-ikärajoituksia yms. Ensi viikolla ollaan viisaampia, kun Nazar ilmoittaa tulokset. Rodos tullut tälle vuodelle valikoimaan. Vaikuttaakohan valintamääriin? On tosiaan Finnmatkoilla monta haastattelupäivää. Jospa olisi paikkoja auki useampia. Odotellaan. :)


    • Opaaksihaluava

      Kuinkahan nopee finnmatkat ilmottelee valinnoista jos käviskii niin kivasti että pääsis molempiin (nazar ja finnmatkat) niin kauanhan asiaa sais pohtia. #toiveajattelua

    • oppaaksikesälläjee

      MInä pääsin oppaaksi, ikää 19 ja matkailualan käynyt, työkokemusta usemmalta taholta. melkeen tuhat hakijaa ollut nazarille, paria sataa haastateltu ja murto-osa valitty, suurin osa vanhoja oppaita myös. Nazarilta tyli tosiaan tieto pääsystä tosi nopeaa. Mutta työkokemus ei ollut tärkein, vaan persoona! ei edes kysellyt työtodistuksia yms. Ois niin kiva fiilistella jonku kanssa joka myös pääsi oppaaksi!

    • toivottavastitulevaopas

      Täälä odotetaan edelleen kuumeisesti tuloksia :'D ilmoitetaankohan oppaaksi pääsevillekin vain spostitse (rekryssä muistaakseni niin sanottiin) vai niille jotka ei pääse.. mietin vain kun olin ihan paniikissa yksi päivä kun missasin puhelun oudosta numerosta johon ei voinut edes soittaa takaisin :D :(

      • Opashaku

        Luulen, että hylkäyskirjeitä odottelemme... :( Edellisissä kommenteissa, kun kerrotaan, että ovat saaneet valitut vastaukset sähköpostiin jo samana päivänä. Turhan pitkään ovat tuota vastausta vitkutelleet...


    • Eikaisittenkäänopas

      En kyllä ymmärrä miksi ei sitten vaa voi sanoa että kiitos mutta ei kiitos. Inhottavaa tälläinen tiedon panttaaminen

      • Opashaku

        Uusin viestikin oli, että saatamme vielä ilmoitella, jos tarvitsemme lisää oppaita. No tieto ainakin, ettei valituksi tullut.


    • Laitilanlikka

      Joo mun tuli kans melkeenpä heti se tieto että pääsin aktiviteettioppaaks. Ja muutama muukin sai heti tietää, utelinkin jo niiltä kenen nimen satuin haastatteluista muistamaan.
      Otin paikan samana päivänä vastaan ja nyt on passit ja viisumihakemukset yms lähetetty hotelille asti jo ja työkengät tilattu, enää vaan kuumeisesti odotellaan mihin hotellille pääsee töihin! 8) ja muuta lisäinfoa kaikesta, inhottavaa kun ei vielä tiedä tasan tarkkaa kaikkea oleellista mut eiköhän sitä pian oo taas viisaampi :)
      Tsemppiä muille, onko finnmatkojen haastikset ollut jo?

      • Opashaku

        Onnea sulle kesän aktiviteetteihin! :) Varmaan on kaikkea mietittävää ennen lähtöö. Aloitatko milloin? Finnmatkoilla on viimeiset haastikset nyt huomenna.


    • laitilanlikka

      Muistaakseni lähtö olis 21.4 eli pari kuukautta tässä on aikaa vielä jännittää.
      Koitin jännityksen lieventämiseen etsiä nazarin blogeja yms mutta tosi vähän löytyi, mutta muutaman työntekijän kanssa oon viestitellyt ja saanut helpotusta tähän jännitykseen :D
      Millaset haastikset finnmatkoilla on? Onko laajemmat kun nazarilla?

      • Pohjosentyttö

        Ei vitsi vähä kiva ku pääsit :) mustaki piti tulla aluksi aktiviteetti opas, mutta pääsinki oppaaksi :) oppaaksi hainkin ensisijaisesti. Tiiätkö jo minne päib turkkia lähet?:) Mä en vielä tiedä kun mulle tehtiin uudet sopparit nii en oo saanu niitä vielä postissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe