Haluaisin kanin mutta äiti vain huuta että älä usko unelmiis ja siivoisitko sä sen sotkut. Osaisin hoitaa ja oon lukenut tietoa mutta äiti vaan huutaa . Auttakaa mua!!!
Haluaisin kanin
5
67
Vastaukset
- Kääpiöluppakorva
Mulla oli sama ongelma ja luulin etten ikinä saa kania,mutta ihme kyllä sain joululahjaksi kääpiöluppakanin(:
Kanit kyllä sotkee aika paljon joten sun täytyy siivota tosi paljon miellyttääksesi äitiäsi(;
Anna hänelle harkinta aikaa. - parempi
Ostaa kani vaikka aikuisena, äitis tietää et se vaatii hoitoo
- piituskii
Kani vaatii todella paljon hoitoa. Ei ole todellakaan helppo lemmikki. Äitisi varmasti ymmärtää tämän. Itse sain ensimmäisen kanini vasta 25 vuotiaana kun asuin jo omassa asunnossa ja se yllätti minut miten paljon kanit sotkevat. Omani kärsi myös mahavaivoista joten lääkärissä sai rampata ja aina piti olla apu lähellä. Hyökkäili vieraita ihmisiä kohtaan eli ei voinut olla vapaana jos oli vieraita. Eikä ollut sylikani, ei edes antanut rapsuttaa. Olisitko silloinkin valmis pitämään huolta ja ihan koko ajan?
- 8221135
Kaikki kanit ei ole sotkuisia, se riippuu itse kanin luonteesta ja kanin rodusta. Aloittaja voi tutustua erillaisiin rotuihin ja päättää sitten että haluaisiko ottaa uros vai naaras kanin. Naaras kanit on (taaskin riippuu rodusta) keskimäärin rauhallisempia kuin uroskanit. Kannattaa uskoa unelmiinsa. Minulla itsellänikin on juuri nyt se tilanne että vanhemmat ei suostu kaniin mutta sellaisen kyllä haluan ja aion pitää kiinni toiveestani. Tiedosta äidillesi että olet lukenut tietoa kaneista ja uskot osaavasi hoitamaan sitä ja että antaisiko äitisi sulle mahdollisuuden. Näyttäisit erilaisia kuvia ja videoita joilla äitisi saisi edes harkitsemaan kania. Sano että tiedät kanien hyödyt JA haitat.
- Sedä
Sotkuisuus ei riipu rodusta, yksilöstä kyllä. Naaraat _ei_ ole rauhallisempia vaan aivan päinvastoin, naaraat on yleensä kipakoita ja saattaa puolustaa häkkiään aggressiivisesti, kun taas urokset on yleensä rauhallisempia ja sosiaalisempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169