Haluaisin kanin

Kaninhaluaja

Haluaisin kanin mutta äiti vain huuta että älä usko unelmiis ja siivoisitko sä sen sotkut. Osaisin hoitaa ja oon lukenut tietoa mutta äiti vaan huutaa . Auttakaa mua!!!

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääpiöluppakorva

      Mulla oli sama ongelma ja luulin etten ikinä saa kania,mutta ihme kyllä sain joululahjaksi kääpiöluppakanin(:
      Kanit kyllä sotkee aika paljon joten sun täytyy siivota tosi paljon miellyttääksesi äitiäsi(;
      Anna hänelle harkinta aikaa.

    • parempi

      Ostaa kani vaikka aikuisena, äitis tietää et se vaatii hoitoo

    • piituskii

      Kani vaatii todella paljon hoitoa. Ei ole todellakaan helppo lemmikki. Äitisi varmasti ymmärtää tämän. Itse sain ensimmäisen kanini vasta 25 vuotiaana kun asuin jo omassa asunnossa ja se yllätti minut miten paljon kanit sotkevat. Omani kärsi myös mahavaivoista joten lääkärissä sai rampata ja aina piti olla apu lähellä. Hyökkäili vieraita ihmisiä kohtaan eli ei voinut olla vapaana jos oli vieraita. Eikä ollut sylikani, ei edes antanut rapsuttaa. Olisitko silloinkin valmis pitämään huolta ja ihan koko ajan?

      • 8221135

        Kaikki kanit ei ole sotkuisia, se riippuu itse kanin luonteesta ja kanin rodusta. Aloittaja voi tutustua erillaisiin rotuihin ja päättää sitten että haluaisiko ottaa uros vai naaras kanin. Naaras kanit on (taaskin riippuu rodusta) keskimäärin rauhallisempia kuin uroskanit. Kannattaa uskoa unelmiinsa. Minulla itsellänikin on juuri nyt se tilanne että vanhemmat ei suostu kaniin mutta sellaisen kyllä haluan ja aion pitää kiinni toiveestani. Tiedosta äidillesi että olet lukenut tietoa kaneista ja uskot osaavasi hoitamaan sitä ja että antaisiko äitisi sulle mahdollisuuden. Näyttäisit erilaisia kuvia ja videoita joilla äitisi saisi edes harkitsemaan kania. Sano että tiedät kanien hyödyt JA haitat.


      • Sedä

        Sotkuisuus ei riipu rodusta, yksilöstä kyllä. Naaraat _ei_ ole rauhallisempia vaan aivan päinvastoin, naaraat on yleensä kipakoita ja saattaa puolustaa häkkiään aggressiivisesti, kun taas urokset on yleensä rauhallisempia ja sosiaalisempia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe