Ennenkuin pääsee jonottamaan kyseisin kunnan (kaupungin) vuokra-asuntoa niin pitääkö asua tai olla kirjoilla siinä kunnassa vähintään vuosi, vai miten se menee.
Muutto toiselle paikkakunnalle
2
71
Vastaukset
No, sehän riippuu ihan paikkakunnasta. Muuttotappiopaikkakunnalla on vapaita asuntoja pilvin pimein ja siellä otetaan avosylin vastaan (etenkin työn perässä muuttavia). Toisaalta esimerkiksi Helsingissä tuskin saat kaupungin asuntoa elinaikanasi vaikka eläisit satavuotiaaksi ja eläisit koko elämäsi täällä. Asumisajan perusteella ei nykyisin saa jakaa asuntoja, pelkän tarpeen mukaan, ja mitä isompaa asuntoa haet, sen helpommin sen saat (jopa Helsingissä).
- tuosta.epävarmuutta
Eläkkeelle kun pääsin niin ajattelin muuttaa pääkaupunkiseudulta pois, täällä kun ei voi vaihtaa kaupungin asunnoissa pienempään/halvempaan kuin jonkun "tutun" kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086