Kenelläkään samaa ongelmaa?

16v.neiti

Elikkä siis, oon 16v. neiti jolla menee kaikki hyvin. koulu, parisuhde,harrastus, perhe ja tälläset asiat menee tosi hyvin, ja päällepäin voi näyttää et mun elämä olis kuin ruusulla tanssimist. noh...ruusuissakin on piikit.

En itse tiedä mikä mua vaivaa, mutta on semmonen olo et haluais vaa kuolla pois.
Jos mainitsen tästä tunteesta perheelleni, he kysyvät: " miksi ihmeessä haluat kuolla, vaikka sinulla menee elämässä näin hyvin?"
.........
mä en tiedä miks

oon kai vaa kyllästyny...

ÄH! oisko tääl joitaki jokka osais neuvoa mite tästä tunteesta pääsee eroo ( ilman kuolemaa tietenki )
arvostaisin apua paljon c:

kiitos jo etukäteen vastauksistanne <3

12

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadas

      Sun elämä on liian helppoa, ei oo mitää haasteita tai mitään minkä takia herätä aamusin ja taistella. Hanki jotain uusia elämäntavotteita tai jtn

    • etrhfgjkl

      Valottaisitko enemmän, että miksi haluat kuolla?

    • 16v.neiti

      En tiedä miksi, on vain sellainen tunne.

    • Lolihentai_on_homo

      Noh itsellänikin on tunne, että haluan kuolla. Muutaman itsemurhayrityksen jälkeen ne koittavat saada diadnosoitua masennusta tai skitsofreniaa. Kannattaa hakea apua ennen tuota pistettä.

    • dsfrsefred

      Selittämätöntä tyhjuuden tunnetta haluttomuutta mihinkään, millä ei ole mitään selvää syytä ainakaan nykyajassa, kutsutaan masennukseksi.

      Uusien asioiden tekeminen yleensä auttaa. Mukavat asiat ovat mukavia vaikka olisi masentunutkin, kuitenkin tekemättömyyteen verrattuna.
      Ihan kevät ja valokin varmaan jossain määrin auttavat.

    • lauleskelija

      Sinun kannattaisi ehkä tuoda elämääsi jotain uusia asioita. Esimerkiksi joku harrastus tai jtn, josta innostuisit.
      Onko sinulla monesti tylsää? Ettei ole mitään tekemistä? Se edesauttaa sitä, että alkaa tuntua masentavalta.

      (Itselläni oli joskus muutama vuosi
      vuosi sitten kesälomalla todella tylsää ja koin monesti ahdistusta ja masentavia hetkiä kun oli vain kotona lähes kokoajan. Mutta kun koulu alkoi ja näki enemmän kavereita jne niin ahdistus pikkuhiljaa katosi.)

    • AlexDeLarge

      Joo sama homma, mutta onneksi vaan jaksoittain. Nyt on taas aika pitkään ollu nii, ettei oo käyny vastaavat ajatukset päässä mutta sittenku niitä on, nii ne iskee aika kovaa ja useasta nurkasta. Varsinkin nukkumaan käydesää

    • Dlfndkdldldsffk

      Mullakin on kaikki ihan ok, mut tuntuu aina etten osaa mitään ja oon täysin hyödytön. En yhtään tiiä miten tästä tunteesta pääsis eroon..
      Kai pitäis hankkia joku suuri tavoite ja yrittää sitten tavoittaa se..

    • sinisetajatukset

      Ei kannata sit lähtee tavottelemaan tähtiä taivaalta. Jo ihan pienikin uusi asia elämässä voi sysätä liikkeelle monta hyvää asiaa. Kannattaa olla ennakkoluuloton ja kokeilla. Eihän sitä koskaan voi tietää mistä tykkää ennen kuin on kokeillu.
      Nyt sulla ja muillakin voi olla tyhjä tunne ja merkityksettömyys voi vaivata mieltä. Mutta kohta voi tilanne olla eri, kun elämä menee eteenpäin. Myös uusien ihmisten kohtaaminen on mahtava tapa päästä elämään ja etenkin omaan itseensä käsiks. Ja jos tykkäät harrastaa jotain niin maailmassa on monta samankaltaista nuorta jotka miettii samoja asioita. Mutta jokasella on kumminki tarjota aivan uskomattoman paljon uusia asioita itselle.
      Itse olen huomannu ton edelisen käytännössä. Aiemmin koin että mun elämäs ei oikeen oo sisältöö vaikka sainkin osakseni menestystä, rakkautta ja läheisiä ihmissuhteita. Mut sit tapasin pari tyyppiä ja niiden avulla löysin itsestäni enemmän kuin koskaan ennen.
      Toivon kaikkea hyvää alottajalle ja kaikille niille jotka pohtii samoja asioita. Terveisin vain vuoden alottajaa vanhempi poika.

    • 244544

      Lääkkeet vaan esiin ja syömään niitä.

    • tAQ

      Työnnä kyrpä ruohon leikkuriin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe