Ovat edelleenkin rumia ja haisevat. Lisäksi jakavat persettään miten sattuu.
Laukaan naiset osa 2
11
211
Vastaukset
- kunnossaolen
Katoppa ite peiliin pelle.
- ihanhävettääjoo
Juurikin näin mutta merkkisetä näköjään on asiasta hyvin perillä on tainnut itse jyystää näitä haisevia läskiperseitä joihin en koske tikullakaan.Ja laukaa muutenkin keskisuomen hirvein kylä
- universuminpanija
Kyllä näin on. Laukaassa kaikki on perseellään, huonommin ei voi enää mennä. Toivottavasti meteoriitti tulee ja tuhoaa koko paikan äkkiä. Hävettää edes puhua siitä. Onneksi asun jupiterissa, täällä on sentään hyvännäköisiä ja - hajuisia olioita joita kehtaa kertoa panneensa. Huomenna lennän marsiin katsomaan löytyisikö sieltä mitään pantavaa.
- diudiudiu
Jaahas siellähän taas yksi vajakki luulee leijuvansa avaruudessa liekö liikaa vetäny mömmöjä
- kouluunpennut
Ja taas finninaamat vauhdissa!!!
- enkäpaniskaa
Happamia...
- buuaaahahaa
Ai sun kassit
- Jöpöö
Onneks talvella haisevat vähemmä
- paetkaakääkkkk
Mikään näitten laardiperseitten hajua ei poista ei edes pakkanen tapa pöpöjä
- Plffi
laukaassa on vain fiksuja naisia.Useimmat tosi kivan näköisiä.En ymmärrä täällä olevaa keskustelua.Vain haukkumista ja oman pesän lokaamista.Oisko Laukaan uroilla jokin komplikaatio pienestä pilistä.Tai siitä että nainen puuttuu tai sitä ei ikinä ole ollut.
- erraff
Ei oo ollut eikä tallaiset naisten arvostelijat naista tartte.Kolli porukassa vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620