Ovat edelleenkin rumia ja haisevat. Lisäksi jakavat persettään miten sattuu.
Laukaan naiset osa 2
11
216
Vastaukset
- kunnossaolen
Katoppa ite peiliin pelle.
- ihanhävettääjoo
Juurikin näin mutta merkkisetä näköjään on asiasta hyvin perillä on tainnut itse jyystää näitä haisevia läskiperseitä joihin en koske tikullakaan.Ja laukaa muutenkin keskisuomen hirvein kylä
- universuminpanija
Kyllä näin on. Laukaassa kaikki on perseellään, huonommin ei voi enää mennä. Toivottavasti meteoriitti tulee ja tuhoaa koko paikan äkkiä. Hävettää edes puhua siitä. Onneksi asun jupiterissa, täällä on sentään hyvännäköisiä ja - hajuisia olioita joita kehtaa kertoa panneensa. Huomenna lennän marsiin katsomaan löytyisikö sieltä mitään pantavaa.
- diudiudiu
Jaahas siellähän taas yksi vajakki luulee leijuvansa avaruudessa liekö liikaa vetäny mömmöjä
- kouluunpennut
Ja taas finninaamat vauhdissa!!!
- enkäpaniskaa
Happamia...
- buuaaahahaa
Ai sun kassit
- Jöpöö
Onneks talvella haisevat vähemmä
- paetkaakääkkkk
Mikään näitten laardiperseitten hajua ei poista ei edes pakkanen tapa pöpöjä
- Plffi
laukaassa on vain fiksuja naisia.Useimmat tosi kivan näköisiä.En ymmärrä täällä olevaa keskustelua.Vain haukkumista ja oman pesän lokaamista.Oisko Laukaan uroilla jokin komplikaatio pienestä pilistä.Tai siitä että nainen puuttuu tai sitä ei ikinä ole ollut.
- erraff
Ei oo ollut eikä tallaiset naisten arvostelijat naista tartte.Kolli porukassa vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2103879Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632465Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472233
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136