Olen käynyt siis luovuttamassa, ja sitä ennen piti olla pidättäytynyt laukeamisesta oliko se 2-5 päivää, ilmeisesti että sperman määrä on riittävä. Toisaalta sitten seksissä ja masturboidessa siemennesteen määrä on isompi, kun rupeama on ollut pidempi ja stimulaatiota on enemmän alla vs. parissa minuutissa laukeaminen.
Eli: kun on luovuttamassa, olisiko hyväksi näytteen siittiömäärän kannalta, että masturboi pitempään? En nyt tarkoita koppiin asumaan jäämistä, vaan jotain puolta tuntia, tunti nyt ehkä liikaa? Siemennesteen määrähän olisi isompi, mutta tulisiko enemmän siittiöitäkin, vai onko isompi määrä vain sitä muuta siemennestelimaa?
Entä: pidemmän masturbaation seurauksena siemensyöksy on voimakkaampi, ja siinä pääsee ulos enemmän siemennestettä kuin nopealla toiminnalla? Toki jos on varattu tietty aika klinikalla, siinä pitää pysyä.
Entä sitten, onko kukaan kuullut onko mitään estettä käyttää liukastusvoidetta? Tai vaikka käsirasvaa? Jos niitä ei esim. saisi mennä näytteen sekaan vähäistäkään määrää... Mitään näitä ei ollut näytteenantohuoneessa kun kävin, ja kyllähän ilmankin onnistuu mastrubointi, itse olen vain ympärileikattu joten ei niin helposti.
Käytännön asioita spermanluovutuksessa
4
135
Vastaukset
- hohhoo
En millään usko, että asialla olisi merkitystä, mikäli sperma on jo testattu ja hyväksytty luovuttamiseen. Kriteerit ovat kuitenkin sellaiset, että hyväksytyssä spermassa siittiömäärät ovat korkeat. Hoida homma nopeasti ja ilman mitään liukkaria (se estää raskauksia ihan tavallisessakin seksissä, koska sen läpi siittiöt eivät voi liikkua). Kuka nyt alkaa puolta tuntia siellä tunnelmoimaan?! Vai onko luovuttamiseen joku outo seksuaalinen kieroutuma?
- koppirunkkaus
Mä kävin syksyllä klinikalla, itsellä meni siinä sellanen 30minuuttia kun tavara oli purkissa. Syö pähkinöitä muutama päivä. Ite söin kilon pussin viikossa, niin tuona aikana tuli normaalia enemmän tavaraa :D
- luovuttaja_klinikalla
parikertaa kävi kyllä niin että bussissa matkalla klinikalle tuli satsi bussin selkänojaan kun pallit olivat niin täynnä ja hyvän näköinen nainen istui viereeni
- mies84spe
Jooh, tuo minun aloitusnimimerkilläni tehty vastaus ei ole omani vaan trolli.
Kiitos yhdestä asiallisesta vastauksesta. Tosin en ymmärrä, miten liukastusvoide estäisi mitään spermanluovutuksessa. Eihän sitä mitään paksua kerrosta ole, eikä se muodosta mitään läpäisemätöntä tai millään lailla estävää kalvoa virtsaputken pään eteen/päälle/ympärille.
Pointtini oli lähinnä se fakta, että 5 min vs. 30 min stimulaation jälkeinen ejakuloidun siemennesteen määrä on suurempi jälkimmäisessä tapauksessa. En mitenkään "tunnelmoi" luovutustilanteessa, kuten vastaaja esitti. Haluan suorittaa asian mahdollisimman hyvin, joten siksi kysyin. Taidan esittää vastedes kysymykseni tämän palstan sijaan asiantuntijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925