Sähkön siirtohintoihin kyllästyneenä tiedustelen, löytyisikö Kainuusta sataa taloutta tekemään sähkösopimuksen vaikkapa kahdeksi vuodeksi alkuun? Sähköntoimittaja olisi, ikävä kyllä, aivan joku muu kuin Loiste oy. Luulen sadan uuteen sopimukseen sitoutuvan talouden saavan aika mukavan hyödyn, ja uusi sähköntoimittaja on sekin iloinen uusista liittyjistä. Siirtohintoihin tällainen ei vaikuta, mutta varsinaista sähkön kilowattihintaa saisi puristettua mukavasti alaspäin. Pienillä talouksilla hyöty jää muutamaan kymppiin vuodessa, isommat saavatkin laskuaan pienemmäksi jo satasilla.
Kertoilkaahan kiinnostuksestanne, saattaisin vaikkapa alkaa vetämään alkumetrit tätä ideaa. Jokainen joutuu tekemään oman sopimuksensa itse, se on helppoa netissä. Homma vain vaatisi täydellisen sitoutumisen sopimuksen tekemiseen, kunhan ensin saadaan hinnat selville ja tarjoukset. Loiste oy:n tarinoihin kyllästyneenä ainakin itse tulen siirtämään sopimukseni muualle entisen päättyessä. On aivan turha maksaa Suomen kalleinta sähköä, jos jou muu toimittaa sitä tuntuvasti halvemmalla.
Kainuukimppa
3
<50
Vastaukset
- EnpäUsko
Otin pari kuukautta sitten pörssiähkön Loisteelta koska se oli halvin.
Enpä usko että 100 taloutta olisi yhtään minkälainen houkutus sähkönmyyjille.
Miksi myydä halvalla kimpassa, kun voi myydä vähän kalliimmalle kaikille yksistään? - HyvinYksinkertaista
www.sahkonhinta.fi ja tuonne vaan laskusta omat tiedot, vertaile ja valitse itsellesi mieluinen halpa soppari. Muista googlettaa firma ennen lopullista päätöstä. Tuollaiset "100 taloutta ottaa saman sopparin" -systeemiä on ihan turhaa nykypäivänä haihatella, hinta on mitä on, otti sen sitten sata taikka tuhat kotitaloutta....
- perkirsi
kimppakiva kiinnostaa.t-kirsi rane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180