Tulella leikkijät

magiah

Löytyykös täältä foorumin käyttäjistä ihmisiä jotka harrastelisivat tulella "leikkimistä"? Tarkoitan tulen nielijöitä, fire poin, devil stickin, fire staffin pyörittelijöitä ja kaikkia muita tulen kanssa harrastavia.

Olisi mukava kuulla millaisilla välineillä harrastatte, kuinka kauan olette harrastaneet, millaisessa porukassa.. yms.

Minulle on jäänyt sellainen käsitys että kyseisiä harrastelijoita ei Suomessa kovinkaan suuria määriä ole, mutta toivotaan että ainakin jotkut eksyisivät tämän lukemaan.

2

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastelija

      terve!
      Itseasiassa suomessa on aika paljonkin harrastajia,yllätyin oikein itsekin.
      On tuliryhmä flamma,tuliryhmä polte,tuliryhmä tulikansa ,sirkus mundus absurdus ja tapaturma nämä kaksi viimeeksi mainittua menevät kategoriaan friikkisirkus mutta tulella nekin kaverit leikkivät.
      Lisäksi on varmaan lukuisia muita jotka eivät netissä kikkailujaan mainosta.
      Itse on 24 v nainen ja ollut aina kiinnostunut tulileikeistä ja n. 2-3 vuotta sitten ryhdyin kokeilemaan.Välillä on ollut muutamia taukoja koska tein pari kersat tähän väliin mutta kunhan tästä nyt pikkasen aikaa liikenee aloitan taas aktiiviharjoittelun ja rakentelun.
      Ois kyllä kiva jos löytyis muita samanhenkisiä niin vois yhessä suunnitella tai perustaa vaikka oman poppoon=)))

      • mä vaan....

        Joo tää taitaa olla aika vanha juttu mutta kun yritin netistä etsiä tietoa niin näyttää siltä että löytyy vaan noita englanniksi kirjotettuja ja vaikka englanti sujuukin puhuessa niin ei ole kärsivällisyyttä ymmärtää kaikkea lukemaa...
        Siis tulesta kiinnostunut myöskin ja haluaisin saada lisää tietoa tulitaiteesta noin niin kuin suomen kielellä.... Itse harrastellut vaan tuli keppi juttuja ja haluaisin nyt kokeilla tulennielemistä joten jos olisi jollakin jotain ohjeistusta antaa ensimmäiselle yritykselleni niin olisin kiitollinen...
        Kotkan puolella kun ei oikein näitä sirkus puolen juttuja opeteta enää teinivuosien ylittäneille niin olisi mukavaa jos joku voisi antaa vinkkejä....
        Luin kyllä englanniksi googlettamalla miten homma tapahtuu mutta....

        Ja noin muutenkin olisi kiva tietää myös muiden sirkustemppuilujen harrastajista. Omani kun ei jää vain tuohon tuleen mutta se nyt vaan on se mikä eniten ehkä kiinnostaa ja tietysti se yksipyöräinen (joka ei suju kun ei omaa pyörää vielä omista) ja jonkkaus....
        On ne vaan hauskoja ja niin kovin hyödyttömiä taitoja....
        Mietinkin joskus että miksi pirussa pitikään edes aloittaa heittelemään niitä palloja....
        ja sitten pitää vaan saada lisää ja lisää uusia juttuja ja sitten ollaan ihan koukussa hyödyttömään venkoiluun sirkustouhujen parissa ihan vaan kotona.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe