Katsokaa aloituksen päivämäärä ennenkuin kommentoitte!
Ääliö nostaa vanhoja viestejä
39
124
Vastaukset
- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Avauksen ääliö puolestaan katsoo vain päivämäärää, ei sitä onko itse asia edelleen ajankohtainen ja sovellettavissa, sekä toisille hyödyksi.
- ääliö_olet_sinä
Ei niitä tarvitse nostaa, vaan teet uuden aloituksen ja siteeraten linkität aiheesi siihen vanhaan. Ei kukaan kehtaa lukea vanhoja kirjoituksia ja saati vastata niihin.
- sadassanoja
Fiksu ääliö avaisi uuden viestin eikä jotain 5- 10 v. vanhaa.
Järkevissä paikoissa ketjut lukkiutuvat jos 6kk (esim.) ei ole tullut yhtään kommenttia.
Toinen tollo avaa sitten monta viestiä samasta aiheesta melkein peräkkäin.
Kolmas koheltaja sotkee ketjut selittämällä/kyselemällä täysin asiaankuulumatonta.
Neljäs neropatti on kaikkea edellämainittua. Suurin ongelma on se että vanhan ketjun noston jälkeen keskustelijat rupeaa jatkamaan ketjua koska "on tarve päteä". Ei katsota ollenkaan viestien päivämääriä vaan "anaa mennä vain".
- asdfas
Vähän niinko vapunen?
- kgjtu
Nimenomaan!
- wertwertt
Vanhojen viestien nostelija on trolli, se ei tietenkään sulje pois, vaan pikemminkin todistaa, että hän on myös ääliö. Sitä se kuitenkin tarkoittaa, että hän tekee sen tarkoituksella, ei vahingossa, joten aloituksessa annettu neuvo ei paljon auta.
Mutta yritetään ymmärtää trollejakin. Se on sitä kun asuu jossain kunnan vuokra-asunnossa, sossun rahat eivät riitä mielialalääkkeisiin ja äly ei riitä mihinkään hyödylliseen. Toisaalta tässä näkee, mitä peruskoulujen opettajan joutuvat kestämään päivittäin kun nykyään ei saa kurittaa näitä pikkuapinoita niin, että niistä kasvaisi jonain päivänä kunnollisia. Jos trollin viestit joskus käyvät hermoille, voi aina miettiä että tulevan sosiaalipalveluiden vakioasiakkaan elämä tulee olemaan aika surullista - annetaan niiden purkaa pahaa oloaan- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
"Vanhojen viestien nostelija on trolli, se ei tietenkään sulje pois, vaan pikemminkin todistaa, että hän on myös ääliö."
Tuo (typerä) karikatyyri vaatii täsmenyksen. Mikäli itse asia on edelleen ajankohtainen ja hyödyllinen, niin hieman vanhemman ketjun nosto on suorastaan hyödyllinen, koska jo käsiteltyjä asioita ei tarvitse uusia ja asiaan voi tuoda vain tarvittavaa lisäinfoa.
Sitten asiasisällöltään jo vanhentuneet ketju tovat oma lukunsa. - Ufoilijalle
Juu, rikollisiahan koskaan ei ole pahoinpidelty lapsena. Vai tarkoitatko, että alamaailmalle hyödyllisiä?
- wertwertt
...siis minähän en enää asu kunnan vuokra-asunnossa. Sain äidiltä perinnöksi tämän yksiön. Ennen sain pieksää lapsia peruskoulussa, nykyään sekin hupi on kielletty. Elintasonnousun myötä vaihdoin fdsafdsa nikkinikin raflaavampaan.
- wertwertt
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:
"Vanhojen viestien nostelija on trolli, se ei tietenkään sulje pois, vaan pikemminkin todistaa, että hän on myös ääliö."
Tuo (typerä) karikatyyri vaatii täsmenyksen. Mikäli itse asia on edelleen ajankohtainen ja hyödyllinen, niin hieman vanhemman ketjun nosto on suorastaan hyödyllinen, koska jo käsiteltyjä asioita ei tarvitse uusia ja asiaan voi tuoda vain tarvittavaa lisäinfoa.
Sitten asiasisällöltään jo vanhentuneet ketju tovat oma lukunsa."Mikäli itse asia on edelleen ajankohtainen ja hyödyllinen, niin hieman vanhemman ketjun nosto on suorastaan hyödyllinen"
Nämä mistä valitettiin, ovat pääosin monta vuotta vanhoja, eivät ajankohtaisia ja niihin kirjoitetut vastaukset ovat yleensä lause tai pari, joista näkee hyvin että kirjoitettu vain vanhojen viestien nostamiseksi. Minulle sinänsä aivan sama, koska hyppään mielenkiinnottomat vanhat viestit vaan yli, mutta voivat haitata niitä jotka yrittävät kysyä jotain - samoin kuin ne idioottimaiset riidanlietsontaviestit, mitä eräät sankarit tulee joka ketjuun laittamaan. - wertwertt
wertwertt kirjoitti:
"Mikäli itse asia on edelleen ajankohtainen ja hyödyllinen, niin hieman vanhemman ketjun nosto on suorastaan hyödyllinen"
Nämä mistä valitettiin, ovat pääosin monta vuotta vanhoja, eivät ajankohtaisia ja niihin kirjoitetut vastaukset ovat yleensä lause tai pari, joista näkee hyvin että kirjoitettu vain vanhojen viestien nostamiseksi. Minulle sinänsä aivan sama, koska hyppään mielenkiinnottomat vanhat viestit vaan yli, mutta voivat haitata niitä jotka yrittävät kysyä jotain - samoin kuin ne idioottimaiset riidanlietsontaviestit, mitä eräät sankarit tulee joka ketjuun laittamaan....tosin joudun väliin haukkumaan muita koska ole maailman älykkäin ihminen, tai ainakin tämän palstan, tai olen minä ainakin niitä sossun naisia juksannut pariin kertaan.
- wertwertt
Multinikkitrollien tason näkee siitä, että vaihtelevat nimimerkkejä ja tekeytyvät toisiksi kirjoittajiksi, kun joku kommentti kolahtaa ja tulee peppukipuisuutta :)
- zyz1
tähän ketjuun lisäisin että johonkin on oudosti hävinnyt copy/paste trollaukset...
Meillä on nyt Vapusella kokeilussa toisenlainen mielialalääkitys. Se on auttanut copypaste-sekoiluun ainakin tähän mennessä, tiedä sitten tulevasta...
- rekisteröityminenuuvutti
Nimimerkin BittiSky rekisteröityminen vei kyseiseltä henkilöltä niin paljon henkisiä voimavaroja, että saamme olla kopiopastalta suojassa jonkin aikaa.
- kjtjh
Aloita uusi keskustelu , niin tulee 7 äijää heti rähjäämään , että tästä aiheesta on niin ja niin monta aloitusta , jotta käytetään sitä vanhaa ?
- korkko-keniasta
Tuskin tulee jostain kymmenen vuotta vanhasta, tai edes parin kuukauden takaisesta.
- wertwertt
… siis minähän olen maisteri, niin että pitäkää vaan turpanne kiinni. Peruskoulussakin minä vetelin lapsia karttakepillä naamaan, ja niistä tuli hyviä ihmisiä. Kakki pelkäsivät minua, paitsi se mamu joka löi takaisin, kun ei tiennyt että minä olen kovapoika.
- ma-mu
Joko olet parantunut?
- wertwertt
Osuiko sossuvertaus ja kaupungin vuokraluukku niin pahasti multinikkitrolliin, että piti taas alkaa käyttämään toisten nimimerkkejä :)
Mutta annetaan se näille sosiaalitapauksille anteeksi. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. - möqmöqmöqmöqmöqmö
wertwertt kirjoitti:
Osuiko sossuvertaus ja kaupungin vuokraluukku niin pahasti multinikkitrolliin, että piti taas alkaa käyttämään toisten nimimerkkejä :)
Mutta annetaan se näille sosiaalitapauksille anteeksi. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.Kyllä se aika pahasti osuu. Kaikki sanomasi on luultavasti totta ja se on myös kaikki, mitä tyyppi on saanut aikaiseksi elämässään. Säälittävä multinikki katkeratrolli palstantuhoaja tuskin on ihan sieltä nuorimmasta päästä, ennemmin sillä on jo toinen jalka haudassa. Siitä osittain tuo ahdistuskin juontaa juurensa, päätepysäkki näkyy jo eikä matkasta ole vieläkään päässyt nauttimaan.
- wertwertt
wertwertt kirjoitti:
Mutta annetaan se näille sosiaalitapauksille anteeksi. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu....… siis sossun elättihän minusta tuli vaan sen vuoksi kun yhdeltä oppilaalta puhkesi silmä, ja mokoman takia erottivat. Jäihän sille vielä toinen ja kyllä se riittää tällaisen paskamaailman katselemiseen.
möqmöqmöqmöqmöqmö kirjoitti:
Kyllä se aika pahasti osuu. Kaikki sanomasi on luultavasti totta ja se on myös kaikki, mitä tyyppi on saanut aikaiseksi elämässään. Säälittävä multinikki katkeratrolli palstantuhoaja tuskin on ihan sieltä nuorimmasta päästä, ennemmin sillä on jo toinen jalka haudassa. Siitä osittain tuo ahdistuskin juontaa juurensa, päätepysäkki näkyy jo eikä matkasta ole vieläkään päässyt nauttimaan.
Täällä saisi olla kyllä moderaattori siivoamassa nämä sonnanheittokisat pois ennen kuin ne täyttävät koko palstan lopullisesti. Turha sinunkaan esittää ihan viatonta.
- wertwertt
möqmöqmöqmöqmöqmö kirjoitti:
Kyllä se aika pahasti osuu. Kaikki sanomasi on luultavasti totta ja se on myös kaikki, mitä tyyppi on saanut aikaiseksi elämässään. Säälittävä multinikki katkeratrolli palstantuhoaja tuskin on ihan sieltä nuorimmasta päästä, ennemmin sillä on jo toinen jalka haudassa. Siitä osittain tuo ahdistuskin juontaa juurensa, päätepysäkki näkyy jo eikä matkasta ole vieläkään päässyt nauttimaan.
...ja oikeastihan opettajilla pitäisi olla kirveet, että kuri säilyisi.
möqmöqmöqmöqmöqmö, wertwertt, fdsafdsa, Kirjoitan nykyään useammalla nikillä, että vaikuttaisi siltä kuin muitakin kahjuja, eikun älykköjä on palstalla - mamumamu
ma-mu kirjoitti:
Joko olet parantunut?
en oo kun multa puhkesi silmä niin en nää tavuviivoja
- wertwertt
wertwertt kirjoitti:
Mutta annetaan se näille sosiaalitapauksille anteeksi. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.Minä olen sivistynyt ihminen enkä nimittele. Mutta vituttaa kun muut ovat paskakikkareita. Vaikka aiheesta en mitään ymmärtänyt, niin kyllä minä taas tuolle yhdelle paskapäälle latelin tällätappaa.
"
Ei ollenkaan outoa. Jos pitäisi päättää jaanko tietoni USA:n valtiolle/MS:lle vai Kiinalle joka rikkoo ihmisoikeuksia, käy ihmiskauppaa, antaa tuottaa piraatteja ja saastuttaa per yksikkö enemmän kuin mitkään tehtaat länsimaissa, niin ennemmin sitten länsimaalle. Tosin jos ymmärtäisit ulosteen vertaa paskasta, ymmärtäisit mikä ero on rakennella takaportteja laitteisiin ja softiin, kuin kertoa avoimesti että näitä tietoja kerätään ja tästä syystä. Se että hössötät ja sössötät asioita, joista et mitään ymmärrä, ei ole minun tyhmyyteni." - wertwertt
wertwertt kirjoitti:
...… siis sossun elättihän minusta tuli vaan sen vuoksi kun yhdeltä oppilaalta puhkesi silmä, ja mokoman takia erottivat. Jäihän sille vielä toinen ja kyllä se riittää tällaisen paskamaailman katselemiseen.
"...… siis sossun elättihän minusta tuli vaan sen vuoksi kun yhdeltä oppilaalta puhkesi silmä, ja mokoman takia erottivat. Jäihän sille vielä toinen ja kyllä se riittää tällaisen paskamaailman katselemiseen."
"...ja oikeastihan opettajilla pitäisi olla kirveet, että kuri säilyisi."
Vähä-älyinen multinikki luulee, että joku sekoittaa hänen katkerat vuodatuksensa minun kirjoituksiini :)
"möqmöqmöqmöqmöqmö, wertwertt, fdsafdsa, Kirjoitan nykyään useammalla nikillä, että vaikuttaisi siltä kuin muitakin kahjuja, eikun älykköjä on palstalla"
Käytän vain yhtä nimimerkkiä wertwertt. Tätä ennen olin fdsafdsa, mutta sitten se rekisteröitiin, jonka jälkeen siirryin wertwerttiin (yksi tai kaksi t-kirjainta lopussa). Muita nimimerkkejä en ole käyttänyt ja tämänkin vaihdon tein vain koska joku rekisteröi edellisen nimimerkkini.
Entä miksi joudut selittelemään tekojasi ja sitä että käytät toisten nimimerkkejä? Oma käytöksesi sinut syypääksi osoittaa, ei siihen muuta tarvita. - wertwertt
wertwertt kirjoitti:
Minä olen sivistynyt ihminen enkä nimittele. Mutta vituttaa kun muut ovat paskakikkareita. Vaikka aiheesta en mitään ymmärtänyt, niin kyllä minä taas tuolle yhdelle paskapäälle latelin tällätappaa.
"
Ei ollenkaan outoa. Jos pitäisi päättää jaanko tietoni USA:n valtiolle/MS:lle vai Kiinalle joka rikkoo ihmisoikeuksia, käy ihmiskauppaa, antaa tuottaa piraatteja ja saastuttaa per yksikkö enemmän kuin mitkään tehtaat länsimaissa, niin ennemmin sitten länsimaalle. Tosin jos ymmärtäisit ulosteen vertaa paskasta, ymmärtäisit mikä ero on rakennella takaportteja laitteisiin ja softiin, kuin kertoa avoimesti että näitä tietoja kerätään ja tästä syystä. Se että hössötät ja sössötät asioita, joista et mitään ymmärrä, ei ole minun tyhmyyteni.""Minä olen sivistynyt ihminen enkä nimittele. Mutta vituttaa kun muut ovat paskakikkareita. Vaikka aiheesta en mitään ymmärtänyt, niin kyllä minä taas tuolle yhdelle paskapäälle latelin tällätappaa."
En usko kenenkään tälläkään kertaa sekoittaneen sinun väärällä nimimerkillä kirjoittamaasi purkausta kenenkään muun, kuin häiriköivän multinikkitrollin kirjoittamaksi. - ma-mu
mamumamu kirjoitti:
en oo kun multa puhkesi silmä niin en nää tavuviivoja
Ihan sama minulle mikä olet tai haluaisit olla.
Järkijätkä ymmärtäisi kommentin kohteen eikä jokeltaisi jotain omituista. - wertwertt
wertwertt kirjoitti:
"Minä olen sivistynyt ihminen enkä nimittele. Mutta vituttaa kun muut ovat paskakikkareita. Vaikka aiheesta en mitään ymmärtänyt, niin kyllä minä taas tuolle yhdelle paskapäälle latelin tällätappaa."
En usko kenenkään tälläkään kertaa sekoittaneen sinun väärällä nimimerkillä kirjoittamaasi purkausta kenenkään muun, kuin häiriköivän multinikkitrollin kirjoittamaksi.Ja jo vuositakaperin tiesin, että Huwein säteilyn takia pitää istua bussisakin foliohattupäässä kun ei tiedä mitä puhelinta rupukansa käyttää. Ja se Huawein säteily on kymmenenkertaa vaarallisempaa kun muiden valmistajien. Siitä oli juuri NSA.n rahoittama tutkimuskin tehty. Se samahan ne tietoturva-aukotkin löysi. Vaikka suomen kelvoton Viestintävirasto ei mitään löydä. Australiassakin vain 50% kuluttajista uskaltaa Huawein tuotteita käyttää kun minä valistin, että ne ovat kiellettyjä. Olisivat perkele muuten kaikki niihin sotkeutuneet.
- mamumaa
ma-mu kirjoitti:
Ihan sama minulle mikä olet tai haluaisit olla.
Järkijätkä ymmärtäisi kommentin kohteen eikä jokeltaisi jotain omituista.... vaan onko se minun vai "kirvesmiehen" vika. Perkele kun peruskoulussa...
- wertwertt
wertwertt kirjoitti:
Ja jo vuositakaperin tiesin, että Huwein säteilyn takia pitää istua bussisakin foliohattupäässä kun ei tiedä mitä puhelinta rupukansa käyttää. Ja se Huawein säteily on kymmenenkertaa vaarallisempaa kun muiden valmistajien. Siitä oli juuri NSA.n rahoittama tutkimuskin tehty. Se samahan ne tietoturva-aukotkin löysi. Vaikka suomen kelvoton Viestintävirasto ei mitään löydä. Australiassakin vain 50% kuluttajista uskaltaa Huawein tuotteita käyttää kun minä valistin, että ne ovat kiellettyjä. Olisivat perkele muuten kaikki niihin sotkeutuneet.
Pyllykipuinen se vaan jatkaa toisten nimimerkeillä kirjoittamista - kertoo paljon sosiaalitapauksesta multinikkeilyn takana.
Sitten nämä foliohattujuttuja Win10:stä ja NSA:sta päivittäin höpisevät puolustelevat toisaalta henkeen ja vereen Kiinan valtion vakoilumahdollisuuksia.
Sellaisia multinikki-kiinantiltuja... :) - wertwertt
wertwertt kirjoitti:
Pyllykipuinen se vaan jatkaa toisten nimimerkeillä kirjoittamista - kertoo paljon sosiaalitapauksesta multinikkeilyn takana.
Sitten nämä foliohattujuttuja Win10:stä ja NSA:sta päivittäin höpisevät puolustelevat toisaalta henkeen ja vereen Kiinan valtion vakoilumahdollisuuksia.
Sellaisia multinikki-kiinantiltuja... :)... sekin vituttaa kun NSA ei saa sitä näyttöä Kiinalaistenvakoilusta vaikka minä olen niille monta kertaa kirjoittanut niidenvakoilevan. Täälläkin olenhan yksin tämän asian kanssa
... ja sitten kun siellä vielä lapsia koulussa hakataan, että niistä tulisi kunnollisia. Ei länsimaissa enää tällä vuosituhannella kun korkeitaan aivan typerimmät sillä
tavalla ajattele...
”Toisaalta tässä näkee, mitä peruskoulujen opettajan joutuvat kestämään päivittäin kun nykyään ei saa kurittaa näitä pikkuapinoita niin, että niistä kasvaisi jonain päivänä kunnollisia.” - ma-mu
mamumaa kirjoitti:
... vaan onko se minun vai "kirvesmiehen" vika. Perkele kun peruskoulussa...
Paras mennä yläkouluun joka on mäen päällä tai keskikouluun joka on puolessavälissä ja jos ei jaksa kiivetä on mäen juurella alakoulu.
- mamumaa
ma-mu kirjoitti:
Paras mennä yläkouluun joka on mäen päällä tai keskikouluun joka on puolessavälissä ja jos ei jaksa kiivetä on mäen juurella alakoulu.
entäpä se peruskoulu?
- ma-mu
mamumaa kirjoitti:
entäpä se peruskoulu?
Olisko bunkkerissa mäen alla?
- mamumaa
ma-mu kirjoitti:
Olisko bunkkerissa mäen alla?
no miepä kahtelen kellaritilat
- Tiltulle
wertwertt kirjoitti:
Sellaisia multinikki-kiinantiltuja... :)Kotireitittimellä on aika pienet vakoilumahdollisuudet nykyään, kun https:ää käytetään about kaikkeen vähänkin luottamuksellisempaan. On vain epäloogista skitsota jonkun lähinnä vahvasti salattua dataa näkevän laitteen mahdollisista takaporteista, kun samalla käyttää yksityisyydensuojan kannalta vahvasti kyseenalaista käyttöjärjestelmää. Käyttöjärjestelmä näkee kaiken datan. Jos ei uskalla Huaweitä käyttää, niin ei uskalla käyttää mitään Windowsia XP:stä alkaen.
Selitätkö vielä, miten esimerkiksi Suomen valtio tai muu ei-supervalta saa oikein toteutetun AES-256:n auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047